2 Aralık 2011 Cuma

Zara Evening 2011 Katalogu

"Aksam disari cikarken ne giysem?" diye dusunuyorsaniz eger, Zara'nin son katalogunu gozden kacirmayin derim. Kasia Struss'un modelligini yaptigi Zara'nin bu koleksiyonu bal gibi, seker gibi... Ilk elbise beni kalbimden vurdu bile! :)


Detayli tek omuzuyla, sade ve net kesimiyle super gorunen bu elbiseyi şık bir clutch ile tamamlayip, seksi bir topuklu giydik mi tamamdir. Saclari at kuyrugu, makyaji ise smokey eye, nude tonu bir ruj ve hafif, seftali tonu bir allik olarak hayal edin. Vallahi super! :)




Takida sezon hiti olan gold kelepcelerin, modern cizgili bu elbiseyi super tamamladigini dusunuyorum. Sadece boyle elbiseleri, bu tarz ayakkabilarla giymeye karsiyim ben. Daha modern cizgili, daha acik bir ayakkabi tercih ederim :)


Bu hanim hanimcik yaka detayli bu etek-bluz mu yoksa elbise mi tam anlayamadigim seyi begendim de, boyle piriltili ceketle tamamlamazdim bu gorunusu. Hem ne yani bu, elbise mi degil mi? :)



Sezon trendi olarak bahsettigim mullet elbiseleri Zara'da da goruyoruz. Karisik desenli seffaf kumasli elbisenin sac bandi ve boyle botlarla bohem gorundugune bakmayin, zarif ayakkabilarla cok daha farkli duracaktir.



Ceketli kombinasyonlari cok severim ama bu katalogda en sevdigim sey, farkli stiller icin farkli kombinasyonlar sunmasi oldu. Bohem, elegant veya seksi; sadece neyi sececegine karar vermesi lazim insanin. Zara, keseye zarar yahu!

4 yorum:

  1. aman tanrım.!
    acilen sevgili yapıp
    alışverişe çıkarıp
    sırayla bunları giydirip
    soyunma kabinine sıkıştırasım geldi..

    öhm.
    neyse asıl yorumuma gelecek olursak eğer, =)
    zara'ya bayılırımn zaten ben.
    adamlar ispanyol..
    coğrayfa denen bişey var.
    etkileşim oluyo tbi..

    italya komşun olursa ürettiğin markalar, tasarımlar da böyle olur..

    1-5-7-8-9 a taptım özellikle..
    sende bahsetmişsin ya,
    ben sexi kısmıyla daha fazla ilgilendim sanırım =)
    ellerine sağlık.
    luv.
    bisexie

    YanıtlaSil
  2. İlk elbise gerçekten de şahane olmuş :) Acaba biz giydiğimizde de üzerimizde böyle kalıp gibi durur mu? :) Dursun lütfen.

    Kareli cekette de gözüm kaldı...

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk elbiseye gidip baktim, bulamadim. Bulsam direkt alacagim ama oyle durur mu? Denemeden bilemeyiz! ^^

    YanıtlaSil
  4. eheh.
    zara superskinny calıstıgı icin genelde türk kadınlarına pek gitmez ama siz deneyin mutlaka.
    nasıl vucut tipleriniz oldugunu bilemem.
    ama elbise cidden muhteşem.
    olursa fln foto istiorm ona gore =)

    YanıtlaSil