3 Kasım 2011 Perşembe

Trend Alarmi: Mullet Elbise

Bir dugune mi gideceksiniz? Ozel bir davette ozellikle gosterisli gorunmeniz mi gerekiyor? Son yillarin en stil sahibi trendlerinden birini onerecegim size: Mullet elbiseler! Ozellikle Alexander McQueen ve Emilio Pucci defilelerinde gorup begendigim elbiseler, onu kisa, arkasi uzun asimetrik bicimiyle ilgi cekiyor. 
Alexander McQueen
Emilio Pucci
Emilio Pucci
Alexander McQueen
Oncelikle bu elbiseler benim icin 2 kisma ayriliyor: giyilebilirler ve gosterisliler. Gideceginiz yere bir kirmizi halidan yurumuyorsaniz, gosterisli kuyruklar ve cok iddiali tasarimlarla isiniz yok demektir. Bence onlari unlulere birakmakta fayda var...
Anne Hathaway
Christina Aguilera
Elizabeth Banks
January Jones
Sarah Jessica Parker
Lady Gaga
Diger kisimda yer alan ve bizi daha cok ilgilendiren giyilebilir tasarimlarin ise dikkat edilmesi gereken bazi hususlari var. Oncelikle eteginizin boyuna karar vermelisiniz. Midi ya da mini olabilecegi gibi, elbisenin onu dize dek uzun da olabiliyor. Eger bacaklariniz guzelse minileri tercih edin. Ayak bileklerinizi vurgulamak veya daha elegant gorunmek istiyorsaniz, dize yakin modelleri kullanabilirsiniz. Eger bacaklariniza guvenemiyorsaniz bu elbiseyi giymenizi tavsiye edemem ancak dikkati hareketli katlara ceken, nispeten daha kapali modeller isinize yarayabilir.
Diana Kruger
 
Gemma Arterton
Kate Hudson
Rihanna
Sharon Stone
Sienna Miller
Tylor Momsen

Victoria Backham

Annalynne McCord
Cherly Cole
Simdi geldi benim favorilerime. Bunca unlu isim arasindan ozellikle Anja Rubik ve Blake Lively'nin elbiselerini ayri tuttum cunku ikisine de bayildim!



Anja Rubik, Pucci imzali mullet gelinligiyle cok guzel gorunuyor. Belki cok sade, hatta bir gelinlik icin fazla sade gelecek pek cok insana ama ben bayildim!


Son tasarim ise Lubnanli modaci Zuhair Murad imzali. Blake Lively'nin uzerinde muhtesem gorunen elbiseye hayran oldum ben ki Zuhair Murad'in cok basarili mullet tasarimlari var. Ayakkabilarla uyumu da harika! Son tuyomuz da bu olsun zaten...

Ister gunluk hayatinizda, ister ozel davetlerde giyin; elegant, seksi ya da rocker gorunun farketmez, mullet elbiselerinizi illa ki topukluyla tamamlamayi unutmayin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder