19 Kasım 2011 Cumartesi

Kim, Ne Giymis?

Uzun zamandir es gecmis gorunup yazmiyorum ama unlulerin stillerini takip etmeden duramiyorum tabii ki. Biriken fotograflardan ayikladiklarimla vira bismillah diyelim bakalim :)


 

Miranda Kerr, New York'ta katildigi bir davette Peter Pilotto imzali elbisesiyle objektiflere poz vermis bu hafta. Elbisenin rengi hos, dijital desenler ilginc ama modeli begenmedim ben. Ozellikle gogus kismi cok bastirmis ve karinda gereksiz bir sislik olusturuyor. Tehlikeli bir etek boyu olan tam diz alti noktasini Nicholas Kirkwood imzali sivri topuk ayakkabi ile guzel tamamlayan Kerr'un ayakkabilarini seksi bulsam da Calvin Klein cantasini da sevmedim. Metal clutchlari sevmiyorum :/ VS meleginin alemeti farikasi kirmizi ruju, arka fondaki gullerle super bir uyum olustursa da, neden sacini yapistirmakta inat ediyor anlayamiyorum...


Neredeyse her davette karsimiza cikan Blake Lively, MoMA'nin gecesini es gecmemis. Chanel Sonbahar 2011 Couture koleksiyonundan bir elbise secen Lively, elbisesini kocaman kupeler, abartili bileklikler ve yakin arkadasi Christian Louboutin imzali ayakkabilarla tamamlamis. Bu elbise Blake'i otuzlarinin ortasinda bir kadin gibi gostermis bence ama yine de Chanel'in koleksiyonda yaptigi gibi cizmelerle tamamlanmamasina sevindim dogrusu. Sacini, makyajini ise hep begeniyorum bu kizin, dogru insanlarla calisiyor.


Geceye katilan isimlerden Emma Stone, 2009 ilkbaharindan bir Chanel elbise tasiyor. Bence Emma kendini gostermeyi cok iyi biliyor!




Los Angeles'ta yapilan The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 galasinda giydigi J.Mendel elbisesine degindigim Kristen Stewart, Londra galasinda agzimi acik birakti resmen. Bence bu Kristen'in simdiye dek giydigi en guzel elbise! Roberto Cavalli 2012 ilkbahar koleksiyonundan bir elbise secen Stewart, elbisenin koleksiyonda sunuldugu dusuk bel kalin kemerini Alexander McQueen imzali ince bir kemerle degistirmis. Koleksiyonda sunuldugu kadar seffaf olmayan elbiseyi, Los Angeles'te de giydigi Jimmy Choo ayakkabilarla tamamlayan Kristen'in saci, makyaji, her seyi olmus bu sefer!



Parfumu haric, yaptigi her seye bayildigimi defalarca soylesem de bikmayacagim Elie Saab imzali bu muhtesem elbise icinde Gwyneth Paltrow nefes kesiyor! Belki etek boyuna acizik el atmak gerekiyormus ama neyse. Bakar bakmaz, ben burdayim diyor iste Paltrow...




Bu haftaya damgasini vuran The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 filminin Los Angeles'ta yapilan galasinda giydigi Donna Karan elbiseyi begenmedigim Ashley Greene, MET galasina katilirken yine Donna Karan tercih etmis. Kilcigi andiran metalik isiltilari ile bu pudra elbise, guzel yildizin tenine cok yakismis. Saci ve makyaji kusursuz! Seksi bir prensese donen Ashley'de benim sevmedigim tek sey Lorraine Schwartz kupeler. Judith Leiber imzali clutch bile gayet tamamliyor butunu...

Bu hareketli haftada en cok dikkatimi ceken unluler bunlar oldu. Hangisi favorin derseniz farkedilecegi uzre Ashley biraz daha agir bassa da, Gwyneth ve Kristen ile ucu arasinda net bir karar verebilecegimi sanmiyorum. Belki siz bana biraz yardim edersiniz... Hangisi daha $ık? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder