22 Kasım 2011 Salı

Hediye Ceki Ister Misiniz?

Universitedeyken, "Herkese katki kredisi cikmis, arabasi olanlara bile! Bana nasil cikmaz?" diye ortaligi ayaga kaldiran bir arkadasim vardi. Memur bir ailenin cocugu olmasina ragmen nasil harc alamadigi uzerine konusurken farkettik ki basvurmamis bizim akilli. Basvurulacagini bile bilmiyormus hatta, havadan geliyor saniyormus :d

Babam her seferinde "Hazira konmayi bekleme, calismadan olmaz bu isler" dese de, ben de lotodan zengin olacagim hayali kuran milyonlarca insandan biriyim sanirim. Yalniz arkadasim gibi ben de hic loto oynamiyorum! Nasil kazanacaksam artik?!

Yalniz size sadece bir tikla kazanabileceginiz bir haberim var simdi. Takipcilerime bir kiyagim olsun da ne olsun derken, super bir kampanyayla karsilastim. Calvin Klein, Diesel, Columbia, Converse, Jansport, Puma, Hummel, No Fear gibi pek cok unlu markanin cantalarini barindiran Mill&Fashion'dan begendiginiz cantayi 25 TL indirimli almak ister misiniz? Cevabiniz evetse yapacaginiz sey cok basit: Tiklamak!


Mill&Fashion'dan 60 TL uzerinde alisveris yapin. Odeme esnasinda verecegim kodu kullanin ve 25 TL indirim kazanin! Cekilisti, kuraydi yok bu iste. Super degil mi?:d

Haydi simdi buradan cantanizi secin ve 25 TL'lik indirim kuponunuz icin odeme yaparken hediye kuponu kodu kismina "dgndrmkzn" yazin; hatta daha kolayi sasirmamak icin copy+paste yapin. Iste bu kadar! Yeni cantanizi gule gule kullanin :)

Hem hazir tiklamaya da basladik, eliniz degmisken Blog Odulleri'nde Pekmoda'ya destek verin. Blogumuzdan desteginizi esirgemeyin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder