3 Kasım 2011 Perşembe

Sapkasiz Cikmam Abi!

Bazen tek bir aksesuarla tum gorunusu degistirmek mumkun oluyor. Bir fular, bir kolye, bir kemer... Ve tabii ki bana cok havali gelen sapkalar! Tasarimcilar, koleksiyonlarindan sapkayi eksik etmedi bu sonbahar/kis sezonunda. Ozellikle genis kenarli, melon ve fotr sapkalar pek moda!








Prada, Dior, Emilio Pucci, Nina Ricci, Louis Vuitton, Ralph Lauren gibi isimlerin podyuma tasir da unluler giymez mi? Tabii ki bu trend pek cok unluden kacmadi!




 

 




Icinde gecen bahar sapkalar kadar populer olan turbanlarin da bulundugu su kolaji sizlerle paylasmasam olmaz!


Fotr sapklari takamayacaginiz tarz yok neredeyse! Sapkanin ayrintilari ile giydikleriniz birbirini tamamlayacak bir stil olusturdugu surece, fotr sapkalari kullanilabiliyoruz. Fotograflardan da inceleyebileceginiz gibi, cok rahat casual ya da elegant gorunumun bir parcasi olmus fotrler. Hatta ekose bir fotr vardi bende, bu sezon sort ve blazer ile kullanacagim onu. Belki fotograflari paylasirim, bilemiyorum simdi :) Ancak ozellikle Gucci'deki gibi takimlar, kocaman, $ik dugmeli ceketler ve genis paca pantolonlar ile yakistiriyorum fotr sapkalari. Tam 'kucuk hanimefendi' $ikligi! :)

Melon sapkalar androjen trendini iyi tamamliyorlar aslinda. Eger erkeksi ceketler, bol gomlekler ve oxford ayakkabilari seviyorsaniz bir tane melon sapka edinin. Ben blazer ve skinny jean ile hayal edince de seviyorum melonlari. Neden olmasin?

Eger tarziniz bohemse, genis kenarli sapkalar sizin icin yaratilmis! Katlarinizi, uzun elbiselerinizi, cizmelerinizi tamamlamaniz icin harika bir aksesuar. Su var ki vintage veya retro cizgileri de genis kenarli sapka ile tamamlayan pek cok isim var. Romantik tasarimlar da genis kenarli sapkalara goz kirpiyor.

Bir de bereler var tabii. Benim aklima ilk olarak berelerini parmaklari kesik eldivenlerle ve rengi tutan tozluklarla tamamlayanlar geliyor. Ozeniyorum ama tozluk bana gore degil. Ancak sezon eldivenlerden bahsedecegim bir post hazirlayacagim elbette :)

Aslinda sapkalar cok kilit aksesuarlar, evet. Pek cok tarzi tamamliyor hatta ayni sapkayi farkli gorunusler icin kullanabiliyoruz. Iyi ki varlar yahu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder