4 Kasım 2011 Cuma

Elie Saab 2012 Ilkbahar/Yaz Cantalari

"Blogda aksesuar yazisi az..."  serzenisleri geldiginden bu yana, sadece aksesuarlara bakar oldum. Dunku sonbahar sapka trendinin ikinci kismini yazarken, beni cok heyecanlandiran bir koleksiyon haberi geldi Elie Saab'dan. Ben de hemen sizlerle paylasmak istedim!

Her seferinde ne kadar sevdigimi dile getirdigim Elie Saab, ilkbahar/yaz canta koleksiyonunu takipcilerine tanitti. Boxy denilen, kutu bicimli cantalarla dolup tasan koleksiyon, boxy cantalarin modasinin gecmedigini kesinlestirdi. Su sira ayakkabilarda oldukca sık rastladigimiz crocodille deseni de agirligini hissettiriyor.





 

 





 

 
 

 

 

Favorim olan iki cantayi en basa koydugumu soyleyeyim once. Zaten elektrik mavisinin hastasiyim, bir de Elie Saab zerafetiyle, ilk cantaya bayildim! Hem sonbahar derken yaza kisa bir bakis atmak guzel oldu. Yazi simdiden ozledim! :)

1 yorum:

  1. Oyy gözüm döndü galiba. E harika olmuş bunlar! Elie'ciğim yine şahane tasarımlara imza atmış. Seviyorum ben bu adamı ya. Elie, duy beni! Tasarımlarından gönder bana, sokak sokak reklamını yapayım buralarda. Allah rızası için :D

    Bu arada ben de ilk iki çantayı beğendim ama sondaki turuncuya, zımbalı somon ve maviye ve tam olarak 15. sıradaki krem çantaya aşık oldum. Galiba.

    YanıtlaSil