18 Kasım 2011 Cuma

Bu Yil Biraz Daha Takmak Lazim!

Kenarda duran bir takiya baktiginizda onu anlamsiz ve sacma sapan bulmaniza ragmen, bir elbiseyle birlikte kullanildiginda resmen dile gelip, karsinizdaki insana bir hava kattigini gordugunuz oldu mu hic? Asla takmam dediginiz bir bilezigin, ustunuzdeki tum siradanligi kirdigini hissettiniz mi? Birine yakistigini dusundugunuz bir kupenin sizde egreti durdugunu ya da bir yuzugun elinizi cok daha zarif gosterdigini fark ettiniz mi?

Takilar cok ilginc parcalar aslinda. Bir kadinin ruhundan bir parca tasiyorsa, ne giyse butunlesiyor sanki onunla veya her ne kadar tarzina aykiri da olsa kat kat guzellestiriyor onu beklentinin tam tersine. Tamamlanmanin en onemli parcalarindan biri takilar...

Ben takilari cok sevmiyordum daha evvel. Hatta saat bile takmiyordum-ki hala takamiyorum, henuz!- ama bloglari okuya okuya ve insanlari izleye izleye alisiyorum sanirim. Basit bir trikoyu siradanliktan kurtaran kolyelere, ince bilegi, guzel boynu vurgulayan kupelere, ellerin zerafetine dikkat ceken yuzuklere hayran oluyorum giderek. Yaslanip normallesiyorum herhalde :))

Icinde bulundugumuz sonbahar kis sezonuyla baslayip yaza uzanan surecte, takilarda one cikan 3 unsur var: abarti, abartiyla birlikte gelen katlar ve ilginclik.Ne demek istedigim acik degil simdilik ama simdi fotograflar anlatacak bize her seyi :)

TAKILARI ABARTTIK AMA OYLE BOYLE DEGIL!

Abarti deyince kocaman kolyelerden, upuzun kupelerden ve bir suru yuzuk ile bilezikten bahsediyorum. Kolyeler o kadar buyuk ki, zarif boyunlar nasil tasir diye dusunuyorum bazen. Kulaklarimiz sarkacak, ust uste takmaktan bileklerimiz agriyacak diye korkuyorum! :p Ve bunlari asla tek basina degil, ust uste ve farkli tarz, boy ve renklerle takmaktan bahsettikce icim daraliyor! Ama her sey kombinasyonla alakali iste. Butunluge anlam kattiktan sonra, boyut onemini yitiriyor :)






 



 



KATLAR GUZEL, KATLAR CICI!

Bu sene boyunca, giysilerde oldugu kadar, takilarda da katlar oldukca trendy. Ozellikle ust uste takilan farkli kolyeler ve bileziklere dikkat! Abarti moda demistik zaten! :)

 
 




SIRA GELDI ILGINCLIGE...

Alakasiz seyleri bir arada kullanma akimi herkesi etkileyecek sanirim. Aradan oyle alisilmadik tasarimlar cikiyor, o kadar birbirinden uzak parcalar kullaniliyor ki, yakalanan uyuma inanmak zor! Klasikle modernin harmani bir yana, tuyler ve hayvan figurleri cok moda!








Nerede, ne ile kullandiginiza gore degisen bu trendler icinde 3 seye trend alarmi vermek gerek: metalik zincirler, bro$lar ve kelepceler... Ama onlar bir baska yazinin konusu :) Son sozlerimi, bu gunlerde en cok begendigim ve kullandigim akima sakladim. Su her parmaga bir yuzuk, parmak bogumuna ayri yuzuk olayina bitiyorum resmen. Elleriniz guzelse (benimkiler oyle, ovunmek gibi olmasin :p) muthis duruyor, tavsiye ederim! :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder