18 Aralık 2011 Pazar

Trend Alarmi: Yakasiz Palto ve Ceketler!

Ard arda gelen indirim haberlerinden sonra kendimi alisverise vurdum diyerek cumleyi tamamlasam eminim hepinize normal gelir ancak alisverisi hic sevemedigim icin (saka gibi degil mi?) oturdugum yerde oturdum :d Ancak koleksiyonlar icinde gozume gozume giren yakasiz ceketler icin trend alarmi vermek icin yeterli alt yapiyi olusturdum! :)

Bir turlu gozum alismadi desem de, aklima gelen tum koleksiyonlarda en az bir tane yakasiz ceket veya palto var onumuzdeki sezonda...



  





 

Balenciaga, Giambattista Valli, Dorothy Perkins, Max Mara, GAP, Chanel, Jil Sander, Debenhams, Dolce&Gabbana, Missoni derken yakasiz palto ya da ceketleri koleksiyonuna katmayan marka kalmamis!

 
 


Yakasiz paltolarla salinan unlulere bakalim bir de...






 

Ve son olarak sizler icin taradigim koleksiyonlardan begendigim parcalara yer vermek istedim. Begenenler cabucak bulsun diye ;) Once Zara:




Bunlar Topshop'tan:



Bunlar da Koton'dan:


Iste H&M'den yakasiz paltolar:






Bershka ve Stradivarius'ta ise tek tuk de olsa var bu yakasizlardan :)


60'larin esintilerinden kopup gelen bu trend alarmini vermek benden, dolaplariniza katip katmamaya karar vermek sizden :)

1 yorum:

  1. ALDIM ,GİYDİM,SEVDİM(PEK MODA TAVSİYESİYLE
    LACİVERTTT)

    YanıtlaSil