19 Aralık 2011 Pazartesi

Vogue Tayvan Bir Yana, Bu Saclar Bir Yana!

Bugun nasil olduysa ust uste beni kitleyen fotograflara denk geliyorum ki simdi size Vogue Tayvan Aralik sayisindan ote model Josefien Rodermans'in saclarindan bahsedecegim :p Nerden cikti demeden su karelere bir bakar misiniz?!





Son derece staylish parcalarla hazirlanmis, Balenciaga, Prada, Kenzo gibi markalarin urunlerinin parildadigi cekimlerde dikkatimi ceken tek seyin saclar olmasi?!





Naomi Yang'in goruntuledigi Josifien, uzun zamandir dusundugum seyi yapmaya itiyor beni su an. Daha once bahsettim mi hatirlamiyorum ancak zaten saclarimin altini mora boyamistim gectigimiz yaz. Renklendirmeye devam etmek icin mavi rengin gelmesini bekliyordum ancak su renk skalasini gordukten sonra icimden "Ne duruyorsun?" diye bir ciglik koptugunu duyuyorum sanki. Cekimler falan bir yana, ben bu saclari istiyorum!!!

2 yorum:

  1. ffff feci sexi di mi.
    yapmadın mı saçını hiç gökkuşağı?

    herkes hayatında en az bi kere sacını gökkuşağı yaptırmalı...


    bayıldım
    bayılıyorum bu blogaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Yaptim tabii kacar mi? Hatta mordu hala altlari bir hafta oncesine kadar. :)

    Is guc olunca, insanlarin onyargilari ile ugrasmamak icin zaman zaman kisisel zevklerimi bir yana birakiyorum sanirim. Gerci hangimiz birakmiyoruz ki? Boyle zamanlarda 'Kader, kahpe kadar!' diyorum, geciyorum :))

    YanıtlaSil