7 Aralık 2011 Çarşamba

H&M 2012 Ilkbahar Katalogu


H&M'in 2012 ilkbahar katalogu yayinlandi! Modelligini Kinga Rajzak'in yaptigi koleksiyon bir yandan sade, bir yandan renkli. Siz nasil isterseniz :)



Bu kirik beyaz takima ve ozellikle de cekete takildim ben. Oldukca tarz! Benim gibi casual giyinmeyi sevenler icin resmi bir ortami esnetebilecek bir takim olmus bu. Hatta tasma kolye ve modern dizayn bir ayakkabi ile son derece yumusatilmis bir futurizm icinde seksi de olur hani :p



 

Aslidna esarptan bozma bluzleri seviyorum. Hatta annem sagolsun, biraz zorlayip mizmizlaninca cikardigim modellerden bol bol dikti bize :) Ancak bu tasarim basarisiz bence. Hani pek cok seyin karisimi ve oldukca ozelliksiz gibi. Soyle karsima cikan birine $ık demem mumkun degil...



Yakasiz ceketler icin trend alarmi vermeye hazirlandigim bir zamanda bu koleksiyonla karsilasmak da bana bir isaret oldu sanki En kisa zamanda totomu kaldirip o yaziyi tamamlamam lazim! :)

Bu arada koleksiyonda cok daha guzel ayakkabilar yer aldigini gormustum daha once. Cekimlerde nicin boyle 2 ayakkabi cikartiyor gibi surekli aynisini kullanmalarini garipsedigimi soylemek isterim...

Son olarak da favorimle bitiriyorum yine yazimi. Ben bunu gordugum yerde alirim yahu! Son derece basit ama hos. Zaten bu iki renge de bayilirim! Birarada muhtesem olmuslar ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder