21 Aralık 2011 Çarşamba

Gunun Surprizi: Gercek Ask!

Bugun benim icin cok onemli bir gun; erkek arkadasimin dogum gunu. Tahmin edersiniz ki bir suru hazirlik ve surpriz yapma calismasi diye ordan oraya kostum ama avlanan ben oldum sanki! Bugun beni cok mutlu eden kocaman bir surprizle karsilastim :d

Eve adimimi atmamla kapinin calinmasi bir oldu ki hic bekledigim bir sey degil, 'ne alaka, kim ki bu?' diye soylene soylene kapiyi actim. Kargo gorevlisi bir paket uzatti. Meraktan oyle bir yirttim ki paketi, acilmamis halinin fotografi olamadi tabii :)

Peki paketten ne mi cikti? ASK! :d






Ayakkabı Dünyası, yeni yil surprizini erkenden yapip bana hediye gondermis! Super bir ajanda ve gorur gormez bayildigim bir USB... Kimin fikriyse bu ayakkabi askini kalp seklinde bir USB ile tanitmak, supermis! Gerci slogandan belli gelisi: Ayakkabi a$ktir! Kadinlarin damarina basmanin yolu iste bu :)

Bu isin en guzel yani, kafami duvarlara vura vura arastirmak zorunda kalmadan, Ayakkabı Dünyası'nda yer alan butun marka ve modellere tik diye ulasabilmek oldu benim icin. Bu yuzden oncelikle tabii ki Ayakkabı Dünyası'na ve sonra da bu guzelligin bana iletilmesini saglayan Nur Adiguzel'e tesekkur etmem gerek...

Yanlis saymadiysam 43 (evet kirk uc!) markanin ayakkabilarina rahatca ulasabiliyorum artik! Hem de Turkiye'nin TSE'li ilk ayakkabi magazasinin guvencesiyle! Siz de bu firsati kacirmadan, ucretsiz kargo ile istediginiz ayakkabilari satin almak icin www.ayakkabidunyasi.com.tr 'ye tiklayabilirsiniz. Ben kendimi tutamadim ve bu kadar isin gucun icinde ilk alisverisimi yaptim bile! Ayakkabi ask iste yahu :d

Daha fazla uzatmadan hazirliklarima devam edeyim ben. Cocuk gibi sevine sevine yazdim satirlarimi ama bu tabii ki burada kalmaz. Hem su aksami bir atlatayim, size kucuk bir surprizim olacak. Beni bekleyin anaciim! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder