4 Aralık 2011 Pazar

Michael Kors Pre-Fall 2012 Koleksiyonu

Michael Kors kis koleksiyonu bir kenara, 2012 sonbahari icin pre-fall koleksiyonunun fotograflari gecti bugun elime. Bu konseptli koleksiyona dair en son soylemem gereki basta soylememek icin zor tutuyorum kendimi! :)



Soyle bir ayibogan goruntusunde olmak isteyen kadin yoktur sanirim. Yeti gibi yahu, doktor bu ne?!




Bu sezonda yer alan yakasiz paltolar 2012'de de bizlerle demek ki. Bu cizmelerin benzerini de 3 sezon once almistim, aynen donmus :)


Bu elbiseye bakinca aklima kasap onlugu geldi, Allah beni affetsin... :/



Spor binici pantolon ustu kurklu, klasik ve hatta Bulent Ersoy'a yakisacak denli alaturka bir palto... Ne alaka?



Mullet forever! Ancak bu kadar gunluk bir kombinasyonda yerleri supurmese daha iyi olur tabii :)



Vahsi bati esintilerini sapka, deri ve sigir derisi deseniyle koleksiyonuna tasiyan Michael Kors'a birkac sorum var. Mesela madem hava palto giyecek kadar soguk, nicin acik platform giyiyoruz? Ayrica nasil oluyor da oyle kaprilerle montlar acik ayakkabilarla kombine ediliyor. Deli mi optu bizi? Anlayamadim ki :S

Cizmeleri sevdim ama 'olmamis' kategorisinde bu koleksiyonun benim icin. Oyle bir genel halini sevmedim sanirim.Inek derisi desenleri falan bana gore degil :) Siz ne diyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder