25 Aralık 2011 Pazar

Ilham Perisi: Kate Middleton

Babaannem hep "Guzellik ondur, dokuzu dondur!" der sagolsun, ben de buna inanirim. Sonucta insanlar dunya guzeli dogacak kadar sansli degil her zaman ancak giydikleri ile guzelliklerini on plana cikartacak kadar akilli olduklarinda bakmaya doyulmaz olabiliyorlar :)


Hem guzel, hem de giyinmeyi bilen, benim icin ilham verici kadinlardan bahsetmek istiyordum ne zamandir. Bugun, son giydigi elbiseyi gorunce onunla baslamak farz oldu tabii. Son yillarin en cok ozenilen ve begenilen kadinlarindan birinden bahsediyorum; Kate Middleton...


Prens William ile uzun bir flort donemi gecirse de, dugunle birlikte dunya basininin gozdesi oldu Middleton. Sarah Burton imzali bu ruya gibi gelinlik, pek cok kizin hayalini suslemeye basladi...

 



Du$es, gunluk hayatinda casual giyiminde bile goze carpan bir $ıklık sergiliyor.





 


Katildigi gezilerde abartisiz, guzelligini vurgulayan parcalar seciyor.





Kirmizi halida ise giderek goz kamastiran cizgisi ile dikkat cekiyor.


Dugun makyajini kendisinin yaptigi soylenen Du$es'in elestirilebilecegi tek nokta, ayni parcalari tekrar tekrar giymesi olsa gerek. Ancak gulumsemenin cok yakistigi bu guzel kadinin stiline hakkaten bayiliyorum! Sade ve zarif secimlerini kendisine yakistirmayi biliyor. Makyajindan topuguna dek olculu her seferinde...

2 yorum:

  1. Çok klas giyiniyor bu kadın ya...eeee diyeceksiniz o giyinmeyecek te ben mi giyineceğim.Zevkin sarayı yok derim.

    YanıtlaSil
  2. hayranım bu kadının tarzına da mütevaziliğine de.. giydiği her kıyafete ayrı bayılıyorum. elegant kavramının vücut bulmuş hali...

    YanıtlaSil