27 Aralık 2011 Salı

Kim, Ne Giymis?

Son zamanlarda hic kimin ne giydigine bakmadik. Hazir araya noel tatili girmis, ortalik azicik durulmusken neler kacirdik bir bakalim o zaman! Aralik ayinda kim, ne giymis turluyoruz! :)


Her seye ilham perilerimden biri olarak gordugum Duses ile baslamaktan gayet memnunum. Kate, Londra'da Alexander McQueen siyah, straplez gece elbisesi ile katildigi bir torenden ayrilirken takilmis objektiflere. Jimmy Choo ayakkabilari ve pembe mucevherleri ile tamamladigi elit goruntusu goz oksuyor. Asil dikkat ceken ise Duses'in sonunda eyeliner kullanmasi :)


Sandra Bullock Extremely Loud and Incredibly Close galasinda Alexander McQueen ile cikiyor karsimiza. 2012 bahar koleksiyonundan sectigi saten takim, duz fonlu saclar ve hafif makyaji ile unlu oyuncu gayet hos. Saclari dibi gelmis de uzun suredir boyanmamis gibi gorunmese cok daha hos olurdu eminim... Yalniz soylemezsem olmaz, cekete oldum bittim yahu! Kalcayi yok edip boyu uzatmis, omuzlari genisleterek bel oyuntusunu nasil da ortaya cikartmis ^^


Blake Lively onumuzdeki ilkbahar ve yazin ortaligi yikacak hiti pileli etekle karsimizda ancak bu olabilecek en kotu hali olsa gerek! Yuksek bel yuzunden sisik duran karin ve kocaman gorunen kalcalar; ah Blake ah... Gucci imzali altin rengi deri etek, simsiyah ayakkabilar ve beyaz seffaf gomlek ne kadar da alakasiz! Siyah ceketini bu hayir isinde cupcakeleri tanitirken bir kenara atmistir diye avutuyorum kendimi ki o bile kurtarmaz! Ikon diye anilmak icin bunca cabalayan bir insanin boyle berbat secimler yaparak sevimli gorunmek isterken absurd olmasi trajikomik. Ayrica guzelim Brian Atwood ayakkabilari bitirmis su haliyle, yazik yahu!


Pek takip etmem ama Brooklyn Decker'i soyle gordukten sonra gozden kaciracagimi sanmiyorum. Kadin bastan ayaga trendy! Nha Khanh dantel elbisesini beklenenin aksine civciv sarisi bir Jimmy Choo ile tamamlayip saclarini son donemin en populer topuzuyka toplamis. Yuzunde dikkat ceken sey sadece ruju... Ben olsam ayakkabim kesinlikle sari olmazdi ama begendim bu halini. Balerin gibi Brooklyn :)


Hong Kong'da yuzu oldugu Lancome'un tanitiminda bastan ayaga muhtesem gorunuyor Emma Watson. Elbisenin bayildigim detaylari Elie Saab diye haykirirken, Jimmy Choo ayakkabilar seksilestiriyor gorunusu. Saclarini inek yalamis gibi yapistirmasa bu kadar daha iyi olacak biliyorum ama kisalar, kiz n'apsin? Neyse, seksi kadin ile peri kizi arasi gidip gelen su hal ruya gibi geliyor zaten gozume ^^


Katie Holmes, kocasi Tom Cruise'u Mission Impossible galasinda yalniz birakmamis ama keske biraksaymis. Kendi markasi Holmes & Yang imzali elbisesi bir garip! Trend diye puantiye ve katlar koyulmasi elbiseyi daha sıkıcı bir hamile elbisesine cevirmeyi basarmis. Transparan ust kisma bir de altin zincirli kolye ilistirmis Katie, gune gitmeye hazir artik... Lanvin ayakkabilara bakamiyorum cunku bacaklari bir garip duruyor. Kocasinin ne kadar kisa oldugu anlasilmasin diye carpila carpila hem kambur hem yamuk kalacak kadin sonunda!


Seviyorum ama Olivia Wilde'i bu halde gormek istemem elbet. Ne ki bu? Tamam elbise Dolce & Gabbana, tamam leopar desenli ayakkabilar patlasin diye simsiyah ama olmamis ki hic! Tepeden tirnaga cirkin yahu! Elbisenin karni, boyu, yakasi, kollari, her seyi bir garip durmus. Odunc elbise giyiyor sanki! Hem su sac da berbat; yuzunu daha buyuk, cenesini daha koseli gosteriyor. Olivia bazi bazi dayak istiyor!


Ingiliz sarisin bombam, lolipopum Rosie Huntington-Whiteley yolda paparazzilere yakanlanmis. Sadece botlarinin Azzedine Alaia oldugunu biliyorum, baska da bir sey bilmiyorum. Zaten ona bakip 'olmus...' demem icin markalara ihtiyacim yok. Bu kadinin stilini seviyorum!

Bugunluk bu kadar ama arayi kapatmak icin bir suru sey yazmam lazim daha. Beni izleyin anaciim ^^

3 yorum:

  1. Kate Middleton cok sad ama şık giyiniyor gerçekten

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. blake konusunda yanıldığını düşünüyorum, bence kombin inanılmaz güzel, etek ve gömlek güzel düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  3. O etekte guzel hicbir taraf bulamadim ben :)

    YanıtlaSil