22 Aralık 2011 Perşembe

Ayakkabi Alisverisi

Ayakkabi cennetine dusmus gibiyim dunden beri! www.ayakkabidunyasi.com.tr 'de gezinip duruyorum ama hala yilbasi gecesi ne giyecegime karar veremedigimden hangisini alacagima da karar vermis degilim. Zaten bu kadar marka ve modelin icinden bir sey secmek de marifet yahu! Hangisine bakacagimi sasiriyorum bazen :)

Kisa bir bakis atmak isterseniz eger, bakin neler buldum:




Aslinda internetten alisveris yapmak sorun oluyor bazen. Kredi karti bilgileri calinir malinir diye her yerden alisveris yapmiyor insan. Her ne kadar alisverise gozu kapali dalsa da, guvenlik once gelmeli, oyle degil mi?

Oncellikle alisveris sitelerinde kargodan ucret alinmasi sinir ediyor beni. Kendilerince mantigi var elbet ama ben kaziklaniyorum hissinden kurtulamiyorum. Hoslanmiyorum iste kargoya para vermekten yahu, siz anlayin :)

Bir de urunu begensem de cesaret edip alamiyorum bazen. Malum, iadede bin dereden su getiren siteler var ki maalesef 2 kez denk geldim bu duruma; ayni seyleri yasamak istemedigim icin gozum korktu sanirim biraz...

Tabii bir de denemeden aldigim icin sorun yasiyorum zaman zaman. Degisim gerektiginde alisveris sitelerinin pek cogu sadece ellerindeki urunu eritmeye yonelik calistiklarindan bunu yapamiyor. Dolayisi ile cok begenip aldigim urunu uzule uzule gondermek zorunda kaliyorum, icimde kaliyor yahu!

Bu saydigim seylerin hepsini kendi icinde cozdugu icin cok sevdim ben Ayakkabi Dunyasi'nin sitesini. Ne kargo ucreti var, ne de degisim yapamama gibi bir sorunlari! Begendigini aliyorsun, olmazsa degistiriyorsun. Ustelik kredi karti bilgilerini vermek zorunda da birakmiyor insani, kapida odeme sansimiz var! 1923'ten beri bu isin icinde olan, TSE'li bir markaya da bu yakisir zaten. Oh mis! ^^


 



Aslinda begendigim ayakkabilarla kendim icin sectigim alternatifleri sunacagim bir yazi hazirliyordum ama is bir anda ayakkabi fotograflarinin icinde kaybolmaktan cikip alisveris sitelerinden yakinmaya dondu. Idare edin siz beni, bu ara isim zor! Baksaniza sunlara yahu, bir de hepsinde indirim var! Yeni yila culsuz girecegim en sonunda hepsini alip, sonum olacak ayakkabi aski! :p

PS. Alisveris yapmadan once ne var ne yok tum fotograflari gormek isteyebilirsiniz diye hepsini Facebook sayfamiza yukledim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder