14 Aralık 2011 Çarşamba

Mango 2012 Ilkbahar Katalogu

Bahsetmekten bikmadigim Mango, 2012 ilkbahar koleksiyonu icin ilk katalogunu yayinladi! :)

 



Nude tonlar yerini kimseye kaptirmazken, soft renk paleti insanin gozunu oksuyor.

 
 

Puantiye ve cizgiler de tam gaz devam!




Mango, tasma kolyeler ve kelepce bilezikler icin verdigimiz trend alarmini bahara da tasiyor....




Altin rengi aksesuarlarda sezonu domine ediyor sanki. Dugmeden kemere, takidan fermuara kadar her sey gold!



Hangisine sarsam, saldirsam bilemiyorum ama icimi acan bir koleksiyon gormenin mutlulugunu yasiyorum su an. Anna Selezneva'nin modelligini yaptigi Mango 2012 katalogunda bohem, sofistike, elegant veya hafif rocker diyebilecegim, birbirinden farkli tarzlari yansitan bu kombinasyonlardan hicbirine bu olmamis diyemiyorum. Aksine, bu koleksiyonun hastasi oldum diyebilirim cunku hepsi super olmus. O pileli elbise disinda hepsi tarzim diyebilirim sanki. Su pileye onyargimi da yenemedim bir turlu. Ortaokul uniformami hatirlatiyor bana, icimden giymek gelmiyor yahu!

Neyse, her ne kadar Mango'dan alisveris etmeyi pek sevmedigimi dile getirsem de, burada hakkini vermem lazim. Mango 2012 ilkbahar katalogu agzimi sulandirdi! :)

3 yorum:

  1. eteklere bayıldım ve renkler gerçekten cok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Eger bir gun onyargimi yenersem, alirim dedigim tek pileli etekler bu koleksiyonda :)

    YanıtlaSil
  3. SEZON TEKRAR ETMİŞ KENDİNİ...

    YanıtlaSil