12 Aralık 2011 Pazartesi

Trend Alarmi: Curved Heels!

Son zamanlarin en dikkat ceken trend alarmlarindan biri var bu ara aklimda: Banana heels veya curved heels denilen ilginc topuklar!






Denemeden bilemem tabii ancak ik bakista o yay gibi topugu ile bana rahatsiz, ayaklari one yigacakmis gibi geliyor bu ayakkabilar... 








Bir tasarimi trendy yapan elbette ki unluler. Bu egimli topuklari da sayelerinde sokaklarda goruyoruz bu ara :)







Ozellikle Prada ve Miu Miu koleksiyonlarinda dikkatimi ceken bu topuklari en son Topshop'ta gordum. Gelenekselci degilim ancak bu trendi pek begenmedim. Yine de paylasmasam olmazdi :)

Peki, siz bu topuklari begendiniz mi?

3 yorum:

  1. Ben de uzun süre beğenmedim bu topukları ama miu miu bootieleri göre göre kanım kaynadı diyebilirim. Hatta artık kendime alasım var:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kırarım ben o topukları ^^

    YanıtlaSil
  3. Sevmedigin icin mi yoksa ince, dengesiz geldiginden mi hia? :)

    Ayrica kesinlikle bu topuklari cazip hale getiren Miu Miu!

    YanıtlaSil