23 Aralık 2011 Cuma

2012 Ayakkabi Wishlistim

Baktım Valki yeni yıl için istek listesi hazırlamış, benim de canım çekti! Hemen başladım "Acaba ne istiyorum?" diye düşünmeye. İsteklerimin sonu gelmedi :)) Ben de 2012'den istediğim ayakkabılar ile ise baslamaya karar verdim...

Sergio Rossi

Christian Louboutin

Christian Louboutin

Prada

Alexander McQueen

Gucci


Klasik bir Louboutin :)

Miu Miu

Nicholas Kirkwood

Louboutin

Fendi

Brian Atwood

Jimmy Choo




Hepsi bu kadar seksi olacak degil ya! Dunya tatlisi babetleri sona sakladim :)




Charlotte Olympia

Marc Jacobs
Goren de hep boyle giyiniyorum falan sanacak! Spor ayakkabidan vazgecemeyenlerdenim ben. Olsun ama, isteyenin bir yuzu iste :p Hepsini istiyorum bunlarin! Dolabima kaldirip, diger ayakkabilarima yaptigim gibi "Canlarim benim!" desem yeter ^^

1 yorum:

  1. favorim tabeki marc jacobs babetler ihihi^^...hepsi birer arzu nesnesi valla dicek söz yok işalla senin olurlar^^...hepsi olursa bi çift isterim ama hediye ehuehueh

    YanıtlaSil