19 Aralık 2011 Pazartesi

Madelene de la Motte'nin Contributor Magazine Pozlari

Moda haberleri ve yilbasi hazirliklari icin ortaligi eselerken, su ara gordugum en guzel fotografa rastladim az once. Madelene de la Motte, Contributor Magazine icin Magnus Magnusson'a poz vermis ki icerikten bahsetmeden beni vuran fotografi paylasmak istiyorum once.

 

Her ne kadar gozum arada karolarin akisini bozan yerlere takilsa da, cok sevdim bu fotografi. Fon muhtesem gorunuyor bence :) Simdi de geldik dergide yer alan diger pozlara...


Su 'cat eye' gozluklerden birini mutlaka alacagim! Yuze verdigi ifade cok seksi yahu!



Tak takistir modasinin cilkinin ne kadar cikarilabileceginin farkinda misiniz? :)


Uzakdogu esintileri tasiyan tasarimlara baylirim, ancak bu kombinasyondaki aykirilik benim hoslanabilecegimden ote bir yerde. Hani soyle ciksam sokaga; 'ici geysa, disi Panter Emel, kafasi Belgin Doruk' kivaminda, rahat edemem ben :)


Versace for H&M tasarimlari nasil da belli ediyor kendini!


Hep 'girlish' olacak degil ya, androjenligin bu denli trendy oldugu bir sezonda, elbette takimlar olmadan cekim olmuyor artik :)


Son olarak, eskiye ragbet olsa bit pazarina nur yagardi diyenlere inat, donup dolasip eskileri moda yapanlara laf soyleyesim var da neyse. 80'lerin bittigine uzulenler icin lazim tabii bazi tasarimlar....



Tamamen leopara gomulmek pek cok tasarimcinin inatla karsi ciktigi bir sey olsa ve ben leopar giymekten hoslanmayan biri olsam da, sevdim bu kareyi. Bu coraplarin daha softu vardi hatta Penti'de ki soyle bir sey o da. Is yerimde bir hatunda gormustum, gayet hos olabiliyor bootielerle birlikte. Gayet denenebilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder