2 Aralık 2011 Cuma

Juicy Couture 2011 Holiday Katalogu

Zara katalogundan sonra Juicy Couture holiday katalogunda da Kasia Struss firtinasi esiyor. Fotograflar Claudia Knoepfel ve Stefan Indlekofer tarafindan cekilmis...


Elbise, ayakkabi, beldeki kusak ve hatta bu sezon takmayani dovecegimiz zincir super de, o eldeki alakasiz cantalari sevmiyorum ben :/



Kelepceye dikkat!


Sportif gorunuslerde bile bir pirilti var!



Bu palto super! Modeline bakamadan rengi icin atildim resmen :d Bu kombinasyona bayildim...


Saka gibi ama ben begendim bu tul etek, kurklu ceket olayini. Hic tarzim degil ama sevimli degil mi yahu? Icimdeki kucuk cocuk hortladi sanki :)


Ozellikle aksesuarlari ve cantalariyla unlu olan Juicy Couture katalogu eglenceli geldi bana. Modern prenses yorumu ile kucuk hanimefendi arasi gidip gelmelik. Benlik olan kismi ise ancak Dolce&Gabbana'yi hatirlatan dantel elbiseler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder