21 Şubat 2012 Salı

Ofisi Ki$iselle$tirmek

"Bir ofisim olsa... Cam kenarinda, bol isik alan masami renkli, eglenceli ve fonksiyonel seylerle doldursam... " diye hayal kuruyor musunuz benim gibi? Yoksa gercekten boyle bir ofisiniz var mi? (evet demeyin cok kiskaniyorum! :p)

Saka bir yana, insanlarin yasadiklari, calistiklari yeri kisisellestirmeleri, oradan aldiklari verimi degistiriyor resmen. Sacma sapan bir bardak, komik bir kalemlik, absurd bir mouse pad insanin kendini oraya ait hissetmesini sagliyor sanki, oyle degil mi? Bu yuzden ozel tasarim kirtasiye, aksesuar malzemeleri gibi seyleri cok seviyorum...








Bu sirin seyleri Nishmark.com'da buldum. Unlu markalarin, sevimli ve elit tasarimlarinin satildigi, fonksiyonel bir site Nishmark. Notluklar, defterler, kalem ve kalemlikler, cuzdan, anahtarlik, kartvizitlik, kitap tutucular ve ayraclari, kagit agirliklari ve daha bir suru sey! Boyle seylere baktikca mutlu oluyorum :)

Nishmark'tan ozellikle bahsetmek istedim. Sadece sizin icin degil, her gun kullandigi seyleri kisisellestirmeyi sevenler icin ideal hediye olabilecek pek cok sey var cunku bu sitede. Ustelik bir tik uzakta! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder