26 Şubat 2012 Pazar

Dolce&Gabbana 2012 Sonbahar | Milan Fashion Week

Bu haftanin en merak ettigim defilelerinden biri, cok daha onceden fisiltilarini takip ettigim, bugun gerceklesen Dolce&Gabbana defilesi idi. Uyumadan evvel gordum, rahatladim! :p Oyalanmadan sizinle de paylasmak istedim! :)











Ilkbahar koleksiyonundaki domates, biber, patlican baskilarini bu koleksiyonda, cicek ve melek formunu andiran cocuk desenlerine ceviren Dolce&Gabbana, asil golu Barok esintili tasarimlari ile atmis. Alamet-i farikalari diyebilecegimiz danteller yine goz kamastiriyor ama ozellikle islemelere soylenecek soz bulamiyorum; muhtesemler!

Son olarak kocaman mucevherlere, sac bantlarina, cantalari susleyen incilere ve koleksiyonu ele geciren pelerinlere dikkat cekip bu kalabalik koleksiyonun tum parcalari icin tik tik deyip kaciyorum! Simdiden sendromsuz, super bir pazartesi dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder