13 Şubat 2012 Pazartesi

2012 Grammy Awards'ta Bir Lady Gaga

Lady Gaga, yeni bir manyaklikla katildigi Grammy toreninde bir miktar dumur etti beni. Bunca zaman sonra Gaga'ya sasirmam saniyordum ama, oldu iste...


Versace elbisesi, elindeki asa, sari-siyah saclari falan degil beni sok eden, bu siradisi tarz onun 'her zamanki hali'. Beni dumur eden (tovbe estagfurullah) seytan carpmis bir ifade yerlesmis yuzu. Belki de yuzune doladigi citten bozma file yuzunden bu izlenimim, bilemedim ki...



Etten yapilma bir elbise giyen, yumurta icinde sahneye cikan bir kadindan su gorunusten daha azini beklemek mumkun degil aslinda. Kendisini cok sevmeme ragmen, dustugu absurd durumu gozler onune sermeden gecemeyecegim ama :)


Merak ettigim bir sey var aslinda... File uzerine giydigi o plastik bustiyer pek bi sıkıştırdigi icin kasinmadi mi acaba Lady Gaga?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder