5 Şubat 2012 Pazar

Accessorize Cilginligi

Bu haftanin en guzel yani, Denizli'den Istanbul'a donebilmekti sanirim. O karda durmadan ertelenen ve en son 2 gun ust uste iptal edilen ucusun ardindan canima tak dedi; 10 saatlik bir otobus yolculuguyla geldim evime. Sersemligini de hala atamadim ustumden...

Bunun uzerine acisini cikarmaya giristim tabii. Haftasonum super gecti! En super yanlarindan birini hemen paylasmak istiyorum sizle :)







Daha onceki alisverislerimden tahmin edebileceginiz uzre bol bol ugradigim Accessorize'de indirim vardi. Ben de talan ettim! Hic pisman degilim. Yine olsa yine yaparim. Hatta almadigim, tarzima uyan bir seyler bulsam, yarin yine alirim. Taki deliligi kolay sey mi? :p

Kizlar, sakin kacirmayin. Indirim %70'i buldu cunku ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder