21 Şubat 2012 Salı

Ayakkabi A$ki Vol.1

Mart kapidan baktiriyor ama masallah, kazma, kurek yaktigimiz yok! Hava hala soguk ama Gunes var! Benim de keyfim yerinde haliyle, kahvemi yudumlayip yaziyorum bu satirlari :)

Havaya dusen cemre, alisveris askimi da canlandirmis olacak ki, bu ara kendi rekorumu kiriyorum. Alisveris sitelerini talan etmem yetmiyormus gibi bir de Kadikoy Rihtim'daki Serkan Kundura'yi ziyaret ettim bu hafta ve istedigim botlari orada buldum! Hemen cici ciceklerimin dibine ilistirdim, acele ile cektim fotograflari. Iste o botlar! (daaaan! :p)




Ne zaman ugrasam, asik oldugum bir ayakkabi buldugum Serkan Kundura'dan ozellikle bahsetmem, isciliginden vizyon sahibi tasarim anlayisina dek sundugu ayakkabilarin kalitesini ove ove bitiremem lazim ama bunu baska bir yaziya birakiyorum simdilik. Cunku eskitme topuklari ve askeri esintileri ile bu inanilmaz rahat botun hastasi olduuum! :d

Botlarim, pantolon altina super duruyorlar ve 5 saat boyunca ayakta durup yurumeme ragmen zerre rahatsizlik vermeyerek, kendilerine tapmami sagladilar. ^^  Fiyatlari 130 TL... Begendiniz mi? :)

Bu arada kucuk bir hatirlatma yapmadan gecmek istemiyorum. Ek$i Sozluk 13 Yasinda Zirvesi'nde davetlim olmak icin buraya, Collezione'den 100 TL hediye ceki kazanmak icin buraya tiklamayi unutmayin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder