7 Şubat 2012 Salı

Fashiolista'li Geceler

Dun gece, Rio de Janerio, New York, Londra'da da kutlanan, Fashiolista'nin Istanbul Moda Haftasi kapsamindaki partisine katildim. Iyi ki katilmisim! Bir yandan Hollandali ressam Frank E. Hollywood'un IFW'de ilk gun defilelerinden birini sergileyecek Gunseli Turkay tarafindan tasarlanmis ozel elbiseyi renklendirmesini izledik, bir yandan eglendik...

 

 

Frank calisirken oyle bir konsantre olmus ki, muzigi, konusmalari, onu seyreden insanlari hic umursamiyor!

 

Kullanilan renkler neseli, model guzel olunca, sohbet ederken performansi izlemek haliyle super oluyor...

 


 

 

Bu performansi sergilemek kolay degil! Sadece Frank icin degil elbette, modelimizden de soz ediyorum burada. Zaman gectikce salon kadini cizgisi bozuluyor, kipirdamadan 3 saat durduktan sonra ayakkabilar cikiyor! :)


Pek tabii ki zaman ilerledikce ortam isiniyor, davetliler cosuyor! Bazilari, ressamdan geceyi olumsuzlestirmesini istiyor :d

 


Ortam guzel, muzik super! NuPera AUF'daki IFW cadiri manzarali parti, en cok muthis bir ev sahibesi olan Gul Hanim, son anda yakalayabildigim Selim Koroglu ile tanisma firsati ve gecenin bana en buyuk armaganlari olan Funda Pehlivan ve Ece sayesinde harika geciyor...

 

Fashiolista ekibi, Markafoni ve Nelly.com'a bir kez daha tesekkur etmem lazim. Yorgunluktan 23.30 gibi ayrildigimda, tum hiziyla suren bu parti ile haftaya muthis bir baslangic yapmis oldum sayelerinde. Hediyeleri de cabasi ki utandim, onlari fotograflamadim :)

Yarindan itibaren maraton basliyor! IFW defilelerini gun gun takip edip en kisa surede yazma heyecani iyice sariyor. Bu aksam uyuyabilsem bari! :d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder