23 Ekim 2011 Pazar

Van icin Dayanisma

Bu aralar Turkiye ard arda felaketlerle sinaniyor. Gencecik yasta sehit verdigimiz evlatlarin acisi dinmeden, Van'dan korkunc bir haber daha geldi. Van, 7.2 siddetindeki bir depremle sarsilirken acisi Turkiye'yi 10 siddetinde vurdu...



Sosyal medyada Van depremi uzerine pekcok yorum okudum bugun. Bazilarini uzuntuyle, bazilarini tiksintiyle ve bazilarini ofkeyle takip ettim. Bu kadar elim bir olaydan nemalanmaya calisan, ilgi cekmek icin "Gocuk altindayim" diye mesaj yazan serefsizler, "Kurtler bunu haketti" diyen iblisler ve olay yerinde yasanan insanlik dramini aktaranlar birbiri ardina iletilerini siralarken, oturup ahkam kesmenin hicbir ise yaramayacagini dusundum sadece. Ben de en azindan ucundan tutmak adina, yardimlarin nereye yonlenebilecegini aktarmaya karar verdim...

0212 288 75 76 numarali telefondan ulasabileceginiz Sisli Belediyesi, kendiniz gidip birakamadiginiz bagislarinizi gelip sizden aliyor. Mavi Masa yarin bolgeye sevkiyat yapacak, simdiden bir tir gonderilmis bile...

Pendik Belediyesi yardim organizasyonu icin telefon numarasi: 444 76 35

Bornova Belediyesi yardm kampanyası hakkında bilgi almak isteyenler için numara: 0232 388 29 64.

Best Van Tur (444 00 65) yarın saat 11:00'de Esenler Otogar'dan yardim paketlerini alıp Van'a doğru yola çıkacakmis. Izmir'den otobus 14.00'de kalkacakmis. Ayni sekilde Van Gölü Turizm (444 65 65) de yardim paketlerini iletecekmis.

Pazartesi Bursa terminalden 11.00 ve 13.00'da yardım otobüsleri gidecekmis.

Ankara'dan yardım için Van Gölü Turizm'in yarın 13.00'te kalkacak otobusune yardım paketlerimizi iletebilecekmisiz...

Ayrica yarin sabahtan itibaren Istanbul Anadolu yakasi Optimum AVM ve Fenerbahce Migros onunde ve Avrupa yakasi Merter Migros otoparkinda yardimlar toplanacakmis.

IHD Istanbul Şubesi Salı günü filo kaldıracakmis. 0554 652 27 02 - 0539 582 71 41 - 0212 244 44 23

İstanbul Ataşehir Kızılay Merkezi'nde (0216 455 15 15) pazartesi sabahtan itibaren yardımlar kabul edilecekmis.
İstanbul Kartal'daki Marmara Afet Yönetimi'ne yardımı götürebilirsiniz veya gelip evden almalarini rica edebilirsiniz. 0 216 517 08 01(02-03)
Ankara Barosu giyecek yardımı topluyormus. Adliye'nin 5. katında ilgililere ulasmayi deneyebilirsiniz.
Yarın Ankara Üniversitesi SBF'den Van'a yardım gönderilecekmis. 0538 549 26 01

Gazi Universitesi organizasyonu icin 0534 324 75 62 ve ODTÜ organizasyonu icin 0553 223 86 67 numaralari telefonlari kullanabilirsiniz. 

Kızılay, 2868'e atilan 5 TL tutarindaki her bir boş mesaji bolgeye aktaracagini duyurdu.

2930'a AKUT yazan bir SMS mesaj ile AKUT'a 5TL katkıda bulunabilecegiz.

MNG ve PTT Kargo tum gonderileri UCRETSIZ iletme karari almis.

Oncelikli ihtiyaclar yiyecek, giyecek, su, cadir, battaniye, ped, bebek bezi ve mama olarak belirtilmisti ancak yarali sayisiyla birlikte KAN ihtiyaci da bunlara eklendi. Kan verebilecek durumdakilerin, Kizilay merkezlerine basvurmalari gerekiyor.

Sadece dua etmek ya da o insanlar icin uzulmek bir seyleri degistirmeye yetmiyor. LUTFEN, isin ucundan tutalim. Ne kadar yapabiliyorsak, nasil ulastirabiliyorsak biz de yardimlarimizi Van'daki kardeslerimize iletelim. Bu bir insanlik drami, bir insanlik sinavi. Vicdanimizin sesini dinleyip, insanligimizin hakkini verelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder