11 Ekim 2011 Salı

Kim, Ne Giymis?

Kaldigimiz yerden, unluler nerede ne giymis diye bakmaya devam ediyoruz...

Gossip Girl'de rol alisiyla dikkatleri uzerine ceken Elizabeth Hurley, Selfridges'de meme kanseri ile ilgili bir etkinlikte karsimiza cingene pembesi, Michael Kors imzali bir elbiseyle cikti. Alistigimiz gibi gogus dekoltesine odaklanan, vucuduna cok iyi oturmus diz hizzasindaki elbisesi ve saclari super. Yalniz bu karede dikkat ceken, arka plandaki fotograftaki gulus cizgileri ile gercek gulusu arasindaki fark olsa gerek. Hey gidi Photoshop, hey! Yine de hakkini vermek gerek, bu kadina 65 dogumlu demek imkansiz. Cok guzel yaslaniyor :)


Milla Jovovich'e Ingiltere'de The Three Musketeers galasinda rastliyoruz. Ilkbahar koleksiyonuna bayildigim Salvatore Ferragamo'nun sonbahar kreasyonundan gosterisli bir elbise secmis seksi yildiz. Kupeler, eger elbise askilari ince olmasa ve kolye taksa abartili dururdu ancak boyle son derece hos. Yalniz o cantayi begenmedim ben ve bilekligi de kupesi, yuzugu ve hatta elbisesiyle alakasiz duruyor. Keske hic takmasaydi. Makyaji ise klasik Milla makyaji, trendlere cok aldirdigini sanmiyorum...


hia daha once yaptigi bir yorumda "Herkesi begeniyorsun." demisti ki aslinda begenmediklerimi yazmiyordum. Sirf onun gonlu olsun diye yaziyorum siradaki unluyu... Elestireni cok olsa da, moda ikonu kabul edilen Sarah Jessica Parker 20. Friends in Deed galasinda Donna Karan elbisesiyle goruntuleniyor ki bence Parker hakkaten dokuluyor. Su karedeki elbiseye de, cekete de ayri ayri yazik ettigini dusunuyorum.


Zaman gectikce Liv Tyler'a bir seyler mi oluyor yoksa bana mi oyle geliyor emin degilim. Zira Givenchy ilkbahar defilesine gelirken giydigi Givenchy elbiseye odaklanamadan fotograftaki gariplige bakip duruyorum. Neyse... Duru guzelligi bunca renge ihtiyac duymasa da bence bu kareyi siyah yerine renkli ayakkabilarla tamamlasa cok daha hos olurdu Tyler.


Son olarak Miranda Kerr'e bakiyoruz. Christian Dior defilesinin cikisinda yakalanan Kerr, The Row sortu, Celine marka gunes gozlukleri, Miu Miu cantasi ve Yves Saint Laurent ayakkabilariyla yuruyor. Bu kadar basit bir giyimle bile oldukca seksi bir kadin Miranda! Farkli renk ayakkabi trendine uymus, saclarini retro akimina uyup toplamis. Onumuzdeki gunlerin trendi haline gelecek cantasini almis. Yine de olmamis! Son derece spor ustle klasik ayakkabi ve canta uyumsuz gorunuyor. Tek basina muthis parcalar olsalar da, yan yana birbirlerini oldurmusler bence. Yazik olmus.


Bugunluk de bu kadar ancak tabii ki devami gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder