19 Ekim 2011 Çarşamba

Kim, Ne Giymis?

Kim, ne giymis bolumumuze bu hafta Lady Gaga ile basliyoruz. Lady Gaga, William J. Clinton Vakfi'nin 10. yil kutlamasina Mugler 2012 Ilkbahar koleksiyonundan bir elbise ile katilmis. Elbisenin rengi son derece trendy ancak Lady Gaga'nin ozensiz duran saclari ve makyajiyla birlikte onu soluk gostermis. Artik alistigimiz ayakkabilarinin uzerinde nasil durdugunu ise hala anlayamiyorum. Tam bir eziyet olsa gerek!


En cok tutan trendlerden olan tulumu nasil giymek gerekir sorusunun net cevabini Katie Holmes veriyor. Giorgio Armani'nin yemegine katilan Holmes, markanin zarif tulumunu yarim kollu bir bolero ile tamamlamis.Son derece moda olan yilan desenli, burnu acik kahverengi ayakkabilari ile farkli renkte canta-ayakkabi kullanma trendine uysa da, benim gonlumden bu harika tulumu fusya veya mavi bir ayakkabi ile kombinlemesi gecti. Dogal saci ve makyaji, takisiz, sade haliyle carpici renkte bir ayakkabi daha seksi dururdu diye dusunuyorum :)


Kate Moss, kocasi Jamie Hince ile birlikte Paul McCartney'in dugun partisine katilmis. Piriltili mini Lanvin elbisesi son derece sade ve risksiz bir tercih. Toplu saclari, hafif makyaji guzel yuzunu daha genc gosteriyor ancak Moss'un takilarini begenmedim. Christian Louboutin ayakkabilarindan gozumu alabildigimde, asiri zayif bacaklarina takiliyorum. Unlu modelin diz kapagi yerinden cikiyor gibi gorunuyor! Jamie'yi cok $ik buldugumu soylemeden gecemeyecegim...


Oncelikle sunu belirteyim, bu fotografi ilk gordugumde Sienna Miller'i taniyamadim! 37 yasinda olup 25 gosteren Kate Moss'a baktiktan sonra, henuz 30 yasinda olan bu peri kizinin su haline bir anlam veremiyorum. Dibi gelmis, karmakarisik saclari ile son derece rukus olan Matthew Williamson elbisesine bir anlam vermek mumkun mu? Katildigi partide ruzgarin azizligine ugradigini dusunmek istedigim(umarim alkol etkisi degildir) Sienna, takip etmekten zevk aldigim tarzindan uzak secimiyle bende hayal kirikligi yaratti.


Charlize Theron cok zarif bir kadin. Katildigi yardim projesinin davetine bej ustune siyah dantelli Dior elbisesiyle katilan guzel yildiz sade ayakkabilari ve saclariyla harika gorunuyor. Hafif parlak, nude dudaklarina bayilsam da gozlerindeki golgelerin tonunu begenmedim. Bence bu ton onu yorgun gostermis. Ayrica kollari ve boynu beyazken bacaklarinin bronz olusu oldukca dikkat cekiyor. Iste bu yuzden ten rengi tutmayan coraplari ve corap varmis gibi purussuz gosteren spreyleri sevmiyorum. Bir de merak etmeden duramiyorum, bu elbiseyi bir yere takmadan nasil giyer insan? Ne zaman dantel bir sey giysem mutlaka bir sakarlik yapiyorum :)



Yarina unluler ne giymis bakmaya devam edecegiz ancak bu gecelik benden bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder