29 Ekim 2011 Cumartesi

Matra$ 2012 Kis Ayakkabi Koleksiyonu

Turkiye'de deri urunler dendiginde akla gelen ilk markalardan biri olan, Zara, Mulberry ve Prada gibi markalarin uretimini yapmasiyla dikkat ceken Matra$'in 1947 yilindan bu yana surdurdugu tarihinde degisim ruzgarlari esiyor...

Turkiye'nin tek cocuk deri koleksiyonunu ureten Matra$, gectigimiz hafta Nisantasi'nda bir magaza acarak, genislettigi urun gami ile birlikte Matra$ Kids'i de gorucuye cikardi.





Basakcigim sayesinde Istanbul'a ithafen enlem ve boylamlarinin yazili oldugu yenilenen logosuyla yoluna devam eden Matra$'in Nisantasi magazasinin acilisina katilip 2011-2012 Sonbahar/Kis koleksiyonuna kisa bir bakis atabildim Carsamba gunu. Buradan bir kez daha tesekkur ederim bunun icin! :)

Markanin tasarimlarindaki degisiklik ilgi cekici. Daha iddiali, modern cizgiler eklenmis 60'li, 70'li yillara damga vuran sinema filmlerinden esinlenilen tasarimlar, retro sevenleri kitleyecek gibi duruyor.






 

 

Matra$ koleksiyonunun benim acimdan en dikkat ceken yani Sertac Deliba$ imzasi oldu. Tamami el yapimi ayakkabilarda agirlikli olarak timsah deseni kullanan tasarimci, yilan desenini unutmazken bootie ve platform oxford tasarimlarla kadinlarin gonlunu calacak. Hatta ben simdiden birine goz koydum, o mor bootie benim olacak! :)









Matra$ 2012 koleksiyonunun ve Sertac Deliba$ tasarimlarinin tum fotograflarina Facebook sayfamizdan ulasabilirsiniz. Eger sizin de benim gibi gozunuze kestirdiginiz tasarimlar varsa, Turkiye'de 15 magaza ile hizmet veren Matra$'in subelerine veya online magazasina ugrayabilirsiniz. Ben de bu sirada saglamligi ile unlu Matra$ cantalarini inceleyip yazisini hazirlayayim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder