21 Mart 2013 Perşembe

Converse Ilkbahar/Yaz 2013 Koleksiyonu

İlkokul yıllarımda, babam bir iş seyahatinden hediyelerle dönmşüştü. Benim için en önemli olan hediye sarı renkli bir ayakkabıydı. O zamanlar kimsede yoktu neredeyse o tarz bir ayakkabı, çok sevmiştim o yüzden. Hatta bana büyük gelmesine rağmen ayağımdan çıkarmamıştım günlerce, evin içinde onunla dolanıp durmuştum. İşte böyle oldu benim Converse ile tanışmam :)



Artık öyle bir noktadayız ki Converse modası hiç kaybetmiyor. Converse Chuck Taylor All Star denince, klasik demeyen yok zaten... Ama bu sezon, bu klasikler yepyeni renkleri ile şeker gibiler ^^




Sezonun dikkat çekenleri olarak bahsettiğim high tops trainers olarak bahsettiğim dolgu topuk akımı, bu sezonda Converse'de yerini bulmuş ve karşımıza Chuck Taylor Hi-Ness dolgu topuk olarak çıkıyor!




Eminim ki Converse bu tatlı renkleri ile beğeni kazanacak. Üstelik sportif bir rahatlık sunduğu için çoğumuzun tercihi de olacak. Ancak bu dolgu topukları da gözden kaçırmayalım diyorum ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder