12 Mart 2013 Salı

Dugun Hazirliklari: Ayakkabi

Bu aralar blogla hic ugrasamiyorum. Eskiden gunde 5-6 haber yazarken, su ara haftada bir haber yazmaya vakit bulamiyorum. Malum, isin icine 'dugun' girince, hayatta pek cok sey askiya aliniyor :)

Kararsiz ve mukemmeliyetci bir insan olarak, en kotu gelin adaylari arasinda ismim cok rahat ilk 10'a girer. Oyle ki, haftalardir gelinlik bakiyor ama bir turlu "Iste bu!" diyemiyorum. Ayni seyi tum ayrintilar icin yaptigimi hesaba katarsaniz, vaktimi nasil da bos yere bidi bidi ederek harcadigimi tahmin edersiniz :) Neyse, kendime soylenmeyi birakayim da, bana bu yaziyi yazdiran Inci'nin 'Love ETC' koleksiyonundan bahsedeyim...






Inci, kaliteli ve tarz ayakkabilar icin guvenilir birkac adresten biri. Tabii ben, dantel takintima care olabilecegi icin, Love ETC koleksiyonunda sundugu alternatiflerden sonra daha bir sevdim. Benden haber vermesi, koleksiyon magazalarda yerini aldi ^^

1 yorum:

  1. senin favorin benim de favoriiiim ihihi çok beendiiim...kurdelalarını deiştirip çiçeğinle uyumlu bi kurdelada takabilirsin böle enteresan bi renk^^

    YanıtlaSil