20 Mart 2013 Çarşamba

Stripes On!

İlkbahar, çizgilerin sofistike ve kadınsı bir görünümle harmanlandığı, siyah beyaz günlerin başlangıcı olacak bu yıl. Tüm renkler bir kenara, bu siyah-beyaz çılgınlığı büyüyecek iyice. Peki siz çizgilerinizi kuşanmaya hazır mısınız? ;)


Siyah-beyazın muhteşem uyumu, çizgilerle yoruluyor diyordum eskiden. Doğru kullanılmadığında insanı palyaçoya çeviren çizgilerden korkumdan kaynaklanıyor tabii bu; ezelden var bu korku! Ancak özellikle 2013ilkbaharı ile birlikte, kadının zarif hatlarını vurgulayan tasarımlarla birleşince çok beğenir oldum bu trendi...




Moschino, Oscar de la Renta, Balmain, Marc Jacobs, Jean Paul Gaultier, Christian Dior ve daha bir çok moda evi ilkbahar koleksiyonlarında siyah beyaz çizgilere yer verdi. Bazı tasarımlar öyle güzel ki, bakmaya doyamıyorum! ^^

Street style elbette çizgilerden nasibini aldı. Hatta ünlüler de kırmızı halıya taşıdı çizgileri...


Gelelim beni baştan çıkaran görüntüye...


Son kareden sonra, ben çizgilerimi kuşanmaya hazırım! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder