19 Mart 2013 Salı

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul 2013


Gectigimiz hafta ilk kez Mercedes'in sponsorlugu ile Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul etkinlikleri salladi moda dunyasini. Ne yazik ki yeni isimdeki calisma saatlerim ve surup giden evlilik hazirliklarim yuzunden hicbirine katilamadim.(Defileler sirasinda ben gelinlikciden gelinlikciye geziyordum da :p) Ancak blogger arkadaslarimdan ve etkinliklere Mercedes'in davetlisi olarak katilan sevgilimden takip ettigim kadari ile, en guzel Fashion Week bu olmus...


Istanbul Fashion Week'teki tek ilk Mercedes-Benz'in sponsorlugu degil! Mercedes-Benz CLA, ilk kez Fashion Week alaninda sergilendi... 93.000 TL'den baslayarak satisa sunulacak bu sportif otomobil, en az tasarimlar kadar dikkat cekmistir eminim :)

Ozellikle CLA fotograflarindan sonra (otomobilleri cok sevdigimi bilmeyen kaldi mi?) "Keske ben de ne yapip edip gitseydim!" dedigimi itiraf ediyorum. Ancak ne yazik ki tren kacti. Artik onumuzdeki Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'a onceden gidip acilisi kapida bekleyecegim :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder