20 Mart 2013 Çarşamba

Ilham Perisi: Victoria Beckham

Bir kadin dusunun... Cok yakisikli ve unlu bir kocasi, birbirinden sevimli cocuklari var. Gayet unlu ve tum dunyaca takip ediliyor. Ama bu kadin hic gulmuyor hatta gulumsemiyor! Stil ikonu Victoria Beckham'dan bahsettigimi eminim herkes anladi da, su kadinin neden bu kadar mendebur oldugunu anlayan var mi?


En unlu stil ikonlarindan eski sarkici, yeni tasarimci Victoria Beckham izlemeye deger...




En cok siyah-beyaz kombinasyon yapan unlulerde ilk ucte cok rahat zirveye oynar Beckham!






Zaman icinde varosluktan sade, sofistike gorunuse ilerlemesi cok rahat gozlenebiliyor Victoria Beckham'in. Ilk baslardaki garip goruntusune cok tahammul edemedigimden, pek almadim da zaten... Ama su bir gercek ki, son donemlerde attigi her adimda moda dunyasini pesinden surukliyor bu kadin!

2 yorum:

  1. ilham perisi victoria diyince hiç katılmadım içimden ama *niye sevmiyorum yaa* diye bi okuyım dedim. evet, mendebur:p

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevemiyorum bir türlü. Ama son 2 sezondur koleksiyonu güzel :)

    YanıtlaSil