11 Eylül 2012 Salı

Love or Hate: High Tops Trainers

Son donemde pek trendy olan, begenmekle nefret etmek arasinda gidip geldigim 'high tops trainers' ayakkabilar cok gozume batiyor bu aralar. Farkli tarzda giysileri tamamlayan, dunya markalarinin el attigi bu trende duyarsiz kalmak mumkun degil elbette!


Alexander McQueen, Marc Jacobs, Isabel Marant, Steve Madden, Adidas, Nike, Puma, Chuck Taylor ve daha bir cok markanin el attigi gizli topuklu spor ayakkabilar, unlulerin de radarinda.




Pek benimseyemedim ben bu high top formunu. Bazi tasarimlar o kadar kaba ve hatta o kadar sacma duruyor ki, para verip alanin aklina sasarim! Ancak benim bile aklimi celenleri var elbet. Onumuzdeki hafta gidip Topshop magazalarinda yerini alacak koleksiyondan bir inci gibi mesela ;)

199.90 TL

199.90 TL

199.90 TL

229.90 TL

Henuz Steve Madden'a bakmadigim icin, Topshop'in sonuncu sneakersina goz koydum ben. Bakalim, daha guzeli var mi? ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder