12 Eylül 2012 Çarşamba

Mercedes Benz Fashion Week 2012 New York City

Mercedes Benz Fashion Week 2012 New York  geldi gecti, ben hala kafami kaldirip da bir sey yazamadim! Hos, yazmak istesem de, telif haklari yuzunden gorsellerle ilgili sorun yasadigim icin hevesim kursagimda kaliyor ya, neyse... Soyle bir ortaligi karistirayim dedim ve NYFW 2012'den begendigim bazi tasarimlari sizlerle paylasmak istedim :)
















2013 ilkbahari icin genel cizgiler belli aslinda. Siyah-beyaz kombin egemenligi, desen ve renklerde comertlik, isiltilar, islemeler, katlar... Hem sectiklerime baktim da, bu ara boyle bir prenses sendromum azmis sanirim :p Yarin Vogue Fashion Night Out'a gideyim de, alisverise doyayim ben. Dugunlerden once bir elbise almak istiyordum, bu gazla prenses elbisesi alirim artik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder