16 Eylül 2012 Pazar

Bir Fashion's Night Out Boyle Gecti!

Istanbul, 13 Eylul Persembe gunu Vogue Fashion's Night Out ile sallandi. IstinyePark, Bagdat Caddesi ve Nisantasi'nda gece boyu suren defileler, etkinlikler ve indirimlerle senlenen harika bir organizasyonu daha geride biraktik boylece :) Gidemeyen, goremeyenleriniz icin geceden karelere yer vereyim hemen ^^


Mudo'nin vitrinindeki canli mankenler
Oxxo'da Ozan Colakoglu DJ'lik yapiyor!
Boyanan mankenler :)
Michael Kors magazasi
Adidas :)
Tangonun buyusu
H&M modelleri styling yarismacilarini beklerken...

Matra$'in beyaz atli prensi :)
Ayakkabi askiiii!
Gecen yil, Bagdat Caddesi'nde gecirdigim bu etkinlik icin bu yil IstinyePark'ta olmayi tercih ettim. Itiraf edeyim, evim Bagdat Caddesi'ne bu kadar yakinken, Finlandiya Vodka'nin partisi disinda hicbir guc beni o kadar yol gelmeye ikna edemezdi :p Bu eglenceli partiye kaptirinca tek bir kare bile cekmemis oldugumu eve gelince fark etmem, gecenin ne kadar renkli oldugunu gosteriyor sanirim. Giriste bir kare, gerisi yok!:))


Bir de Yapi Kredi'nin ilginc etkinligi vardi tabii. Mehmet Turgut, o gece katilimcilarina ozel bir cekim gerceklestirdi. Sacindan makyajina, giysilerine dek styling yapilan katilimcilar, Mehmet Turgut'a poz verdiler :) Ben de isterdim katilmak ancak onumde 91 kisi olunca sinir krizi gecirmeyeyim diye vazgectim tabii. Kimsenin hakkini da gasp etmek istemem bazilari gibi! Neyse :)


Iste Fashion's Night Out 2012 boyle gecti. Ozellikle 13-17 yas arasi genc kizlarin dolustugu IstinyePark'ta cok guzel giyinmis, stil sahibi kadinlar vardi ama ben fazla utangac oldugum icin gidip de fotograflarini cekmedim. Bu cekingenligimi de yensem ne guzel olur aslinda :/

Bir de, iste o meshur persembe bunlari giydim. Ilk kez kendimle ilgili boyle bir post yaptigimdan acimasiz olmayin lutfen -_-


Bluz: Milla by Trendyol, Pantolon: Koton, Canta: Primark, Bilezikler: Barcelona'da bir butikten. Sagolsun sevgili sevgilim boydan almayi boyle anladigindan, siyah Elle babetlerim gorunmuyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder