9 Ocak 2012 Pazartesi

Trendyol'da Kış İndirimi

Kalabalık mağazalardan nefret ederim. Hele de kış günü, içeride pişmemek için kabanımı elimde tutuyor ve insan selinden dolayı adım atamıyorsam, alışverişten tiksinir hale geliyor, sinir küpüne dönüyorum. Arabayla alışverişe gittiğimde park yeri sorunu ve trafik çilesi yüzünden bunalıyorum. Yani kış aylarında alışveriş kabusu yaşıyorum! Aslında yaşıyordum demeliyim...

İnternet hayatımızın önemli bir parçası haline gelince, birden sürpriz yumurtadan çıkar gibi türeyen online alışveriş siteleri girdi hayatıma. Böylece rahat bir nefes aldım desem yalan olmaz hani :)

Bu sitelerden açık ara en çok kullandığım Trendyol.com, bugün bomba gibi bir kampanyayla çaldı kapımı. Kış aylarında kar kapımı çalmadan edinmek için aradığım kazaklar, kalın pantolonlar ve kotlar Karlar Düşer diye diye aklıma düştü! Aslında bir tek bunlar değil, çoraptan çizmeye, kayakseverler için gözlükten snowboarda, çantadan eldivene her şey var! Ben dalıp kendime kapşonlu sweat-shirtlerden aldım bile ve takipçilerim bu kampanyayı kaçırmasın deyip sizlerle de paylaşmak istedim! ^^




4 milyon aktif üyesi bulunduğu söylenen, %90'a varan indirimlerle insanı cezbeden Trendyol.com'a dair tek şikayetim, aldığımız ürünü değiştiremememiz. Beden sorunu yaşadığım anda, ayıla bayıla aldığım şeyleri iade etmek çok zor geliyor yahu! Ama tabii ki bu beni durduramıyor çoğu zaman. Hele böyle indirimler olduğunda! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder