12 Ocak 2012 Perşembe

Kenneth Cole 2012 İlkbahar Koleksiyonu

Kenneth Cole'u hiç duydunuz mu? Tasarladığı ayakkabıları Manhattan'ın göbeğine park ettiği kocaman bir tırla satarak moda dünyasına giren bir dahi o. Ve bir süredir ayakkabıdan giyime, aksesuardan çantaya pek çok şeyi kattı kendi adını taşıyan markası bünyesine...

2012 ilkbaharı için Ieva Laguna ile anlaşan Kenneth Cole, New York'taki gökdelenlerden ilham alarak yarattığı koleksiyonu ile dikkat çekiyor şimdi.









Özellikle sene boyunca bol bol göreceğimiz mücevher tonları ve siyah-beyaz klasiği ile renklendirilen koleksiyon benim için, biraz değişiklikle hem gece hem gündüz giyilebilir olduğu için çok çekici :)









Oldukça modern çizgiler taşıyan tasarımlarda pileler, mullet elbiseler, örgüler, kısa paçalar, ceketler, asimetrik detaylar gibi senenin trendleri aksesuarlarda bağcıklı ayakkabılar ve zincirlerle buluşmuş.









Kenneth Cole ürünlerinden hiç kullanmadım daha evvel ancak kalitesi konusunda eleştirildiğini birkaç yerde okudum. Buna rağmen, ilkbahar koleksiyonundan sonra ilk gördüğüm mağazasına dalma isteği doğdu içime. Ayakkabıları gelince... Bağcıklılar fena değil ama şu burnu açık simsiyah olan çok itici geldi bana. Bakamadım bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder