16 Ocak 2012 Pazartesi

2012 Golden Globes: Angelina Jolie

Insan eger pazartesi sendromunu hafifletmek istiyorsa guzel seylerle ilgilenmeli. Angelina Jolie gibi :)


Malum, dun gece Altin Kureler sahibini buldu. Oduller bahanesi, toren de bu pazartesimin sahanesi oldu. Cunku gune gorur gormez "Allahim sana geliyorum!" dedigim Angelina ile basladim. Asimetrik kesimli Atelier Versace elbisesi ile buyuledi beni!


Acik teni ve saten elbisesi ile mermer kadar purussuz gorunen Angelina'nin yakasindaki kirmizi tonuyla ayni clutch ve ruj tercih etmesi kusursuzlastirmis onu. Elbisenin kesimi ve onundeki drapeleri o kadar yerli yerinde ki... Bayildim resmen yahu! Tabii Tom Ford imzali takimi ile Angelina'ya eslik eden Brad Pitt'e de bayildim ^^


Makyaji dudakta yogunlasiyor. Hafif bir smokey eye ve kuyrukla, gozler son derece soft vurgulanmis. Allik gorunmuyor! Taki olarak ise sadece elmas kupe tercih etmis guzel yildiz...


Golgeleri ile dikkat ceken saci son derece basit ama gos bir topuzla tutturulmus.


 Hafif kuyruklu tek omuz elbisesi arkadan da son derece hos duruyor...

Angelina Jolie, harika bir secim yapmis. Baymadan, klasikligi kiran bir zerafet sergiliyor kirmizi halida. Gecenin en $ık kadini bence. Hastasiyim yahu! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder