22 Ocak 2012 Pazar

Mavi'nin Ilkbahari

Dolabimdaki kotlarin %70'inde Mavi damgasi vardir. Renklerinden modellerine kadar pek bayiliyorum zira bu markanin jeanlerine. Az evvel Aline Weber ve Kendra Spears ile anlasip ilkbahar koleksiyonlarini tanittiklarini gorunce sevindirik oldum kendi kendime. Sanki benim markammis gibi hissettigimden! Neyse fazla uzatmadan fotograflari paylasayim hemen...






Mavi'yi sadece kotlari icin sevmiyorum. Su an oldugu gibi indirim donemine her denk geldigimde sortlarindan, elbiselerinden ve illa ki t-shirtlerinden aliyorum. Hatta 3 sene evvel aldigim bir kirmizi kase kabanim da var ki hala en sevdigim kapsonlum o ^^ Aksesuarlari dahil, tasarimlarinin pek cogu beni gayet tatmin ediyor. Dunyada giderek daha fazla tanindigi icin Mavi ile gurur duysam da, bu fiyatlara yansidikca sinir olmuyor degilim acikcasi. Ne diyeyim ama? Pazarlama boyle bir sey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder