7 Ocak 2012 Cumartesi

Free People'in Karlie Kloss'lu Rush Hour Katalogu

Daha dun Jessica Hart'in gorev aldigi ocak katalogunu paylastigim Free People, Guy Aroch'un lensinden Victoria's Secret'in sirik gibi melegi Karlie Kloss'u goruntuleyerek, 'rush hour' icin tasarladigi parcalari onumuze sermis...






Kendisine sirik demekte son derece hakliyim zira Karlie'nin boyu 1.84! 34 beden oldugu da dusununce, uzerinden her seyin patir patir dokuluyor olmasi lazim ama cocuklugundan beri aldigi bale derslerinin de etkisiyle zarif duruyor. Bu sayede de gayet hos gorunuyor. Bir de cocuklugundan beri diyorum ama bu kizcagiz daha 20 yasinda!



Su t-shirt su an benim icin bir arzu nesnesi. Kesinlikle istiyorum!




Karlie'nin Gossip Girl'in 4. sezon 1. bolumunde gorundugunu soyleyip artik model tanitimini birakarak su katalog hakkinda iki cift laf etmek istiyorum. Bu kadar basitken boyle sevimli ve rahat gorunen seylere bayiliyorum! Free People bunu cok, cok iyi yapiyor. Gelsin artik Turkiye'ye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder