6 Temmuz 2012 Cuma

Plajda Tommy Hilfiger Havasi

Bu yaz bikini aldiniz mi? Almadim deyin n'olur! Ben de size Tommy Hilfiger'in bu sirinlikten yikilan bikinilerini ballandira ballandira anlatayim ^^


Her yas grubuna uygun bir seyler cikaran ama ozellikle sportif seylerden hoslananlar icin tasarlayan Tommy Hilfiger'in renklerini cok seviyorum!

149 TL

219 TL

169 TL

Marine temasinin on planda tutuldugu yaz sezonu icin Tommy Hilfiger'da bir suru aksesuar, canta ve ayakkabi da oldugundan, birbirini tutan kombinasyonlar yapabiliyoruz rahatca...




Benim gozum, maalesef fiyatini bilmedigim bu son bikinide kaldi. En kisa zamanda gidip bir fiyat arastirmasi ile kapip gelmem, plaja gitmeden bu mavi bombayi almam lazim! Yolunuz duserse, bir Tommy Hilfiger'a ugrayip bikini ve mayolarina bakin diye ozellikle soyluyorum bakin! Ayni zamanda hem spor, hem sevimli, hem hafif seksi ve hem de enerjik bikini bulmak zaten zor; bu firsati kacirmayin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder