10 Temmuz 2012 Salı

Bikinim Penti'den

Penti'nin corap dunyasi olmaktan cikip ic camasirlariyla da gonlumu caldigindan bir kac kez bahsetmistim daha once. Ancak defalarca aklima gelse de henuz bikinilerinden hic bahsetmemisim. Bunda tatilime daha 14 gun olmasinin da etkisi buyuk sanirim :p






Ister renkli, ister siyah-beyazin klasik uyumunu begenin, Penti'de bir cok secenek var.



Ozellikle dantelli mayokinileri efsane bu sezon. Iste benim goz koydugum mayokini ^^
89 TL
Saka gibi ama her markadan boyle bir seyler begenip almaya kalkarsam butun parayi bitirip tatilde ac kalacagim muhtemelen ama n'apayim? Cok guzeller! Normalde boyle iddiali seyleri sevmem ama bu mayokiniye bayildim! Yuzmek icin degil tabii, plajda salinmak icin :p

2 yorum:

  1. ben senin paylaşıtığın ilk modele çok benzeyen pinup kesim kirazlı bikinisini aldım sezencim...çok çok rahat ve kesimi cuk diye oturuyor...hiç aklında kalmasın bence pentiden bi bikini alıp tatile çık^^

    YanıtlaSil
  2. Gercekten de Penti bikini, mayo konusunda cok basarili. Bu sene ben de tercihimi ondan yana kullandim. Bu kadar begenerek aldigim ilk bikini diyebilirim :)

    YanıtlaSil