29 Mayıs 2012 Salı

Shoe Freak!

Sonum ayakkabilardan olacak desem, eminim cogunuz bana hak vereceksiniz cunku ayakkabi asigi kadinlar icin konu ayakkabi oldugunda fiyat anca teferruat oluyor maalesef :/

Belki hatirlarsiniz, mart ayinda Steve Madden ilkbahar-yaz koleksiyonunun tanitimina katilmistim. Ben dumduz ayakkabi ve sandaletlerin rahatsiz olduguna inansam da, davette tanistigim sevgili Zizi Hollo'nun israrli onerisini dinleyip bir Steve Madden sandalet almadan edemedim. Peki ne oldu? Simdi butun koleksiyonu istiyorum!






Aslinda Steve Madden'i dava etmek istiyorum. Her sezon kanima girip bir suru ayakkabiyi gozume sokup alamadigimda psikolojimi bozuyor ya! "Sen de her gordugunu isteme!" demeyin n'olur, ayakkabiya doyum olur mu? ^^

Kissadan hisse, bu yaz ozellikle boncuklu, payetli ve rengarenk Steve Madden sandaletlerden mutlaka alin. Cunku bunlar hem rahat hem eglenceli :)

2 yorum:

  1. 4 numara pek ama pek guzel!!

    bu arada cekilisime beklerim:)): http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

    YanıtlaSil
  2. Bonibon gibi yahu, ben de cok begendim :)

    YanıtlaSil