8 Mayıs 2012 Salı

Met Gala 2012

Dun gerceklesen Met Gala, bu ara gerceklesen en buyuk organizasyon oldu sanirim. Oyle ki sabahtan beri fotograflara bakiyorum, duyan gelmis, duyan gelmis! Bir turlu yazacaklarimi toparlayamadim! :)

Gecenin enlerini secmeden, kim ne giymis bakalim bir an once ;)


Cameron Diaz, Stella McCartney, Karolina Kurkova Rachel Zoe ve Sophia Vergara Marchesa elbisesiyle. Bence ucu de vasat. Diaz cuvala burunmus, Karolina turbana. Sophia ise saksi susu giymis gibi!


Beyonce, artik bagimsizligini ilan eden poposu ve korsesi alenen gorunen Givenchy Couture elbisesiyle gecede dikkat cekerken Diana Kruger, mor, etek ucu gereksiz abartili Prada elbisesi ile gelmis. Hadi Beyonce dengesiz de, sana ne oluyor Diana? Akli basinda kadindin sen...


January Jones'un Atelier Versace ve Solange Knowles'in Rachel Roy imzali olan, sulietlerini vurgulayan, parlak sari elbiseleri gayet hos. Ancak Jessica Alba, bu altin renkli Michael Kors tasarimiyla sacmalamis. Bulent Ersoy'un perdesi gibi hatta...


Gecenin en alakasiz tiplerinden Alexa Chung Marc Jacobs, Milla Jovovich Prada ve Jessica Chastain Louis Vuitton giymis. Birbirinden farkli bu tarzlar icin soylenebilecek ortak cumle su olur ancak: Al birini, vur otekine!


Cate Blanchett tercihini Alexander McQueen'den yana kullanirken Gisele Bundchen Givenchy Houte Couture ve Kate Boshworth ise Prada'dan giyinmis. Ucu icinde en $ık olan acik ara Gisele ve Kate'in bacaklari bu fotografta ucube gibi...


Ikoncan Sarah Jessica Parker, Valentino Couture elbisesi ile muhafazakar bir bez bebek gibi dururken Dakota Fanning lila rengi organza Louis Vuitton'u ile saliniyor. Snow White roluyle merak uyandiran Lily Collins -ki kendisi Phil Collins'in kizi oluyormus-  Sarah ablasi gibi Valentino Haute Couture elbise giymis. Bunlar fazla zorlama cici be!


Zerafetinin hastasi oldugum Nina Dobrev, Donna Karan Atelier elbisesi ile kendisine 2. kez baktiracak kadar seksi. Marion Cotillard rengine bayildigim Christian Dior Couture tasarimiyla harika! Rihanna ise Tom Ford timsah derisi elbisesi icinde iddiali...

Gelelim enlere...


Gecenin en buyuk hayal kirikligi Leighton Meester! Kuyrugunu kopek parcalamis gibi duran elbiselerin moda oldugunu biliyorum da, su Marchesa elbise ile o sac ve ten rengi o kadar bayik duruyor ve makyaji o kadar kotu ki, inanamiyorum. Gossip Girl'de dunyayi sallayan bir moda ikonu olmasi icin kim danismanlik yapiyorsa onun pesinden ayrilmasin, kendisi karar vermesin bence...


Gecenin en gereksiz elbisesi Anja Rubik'ten geliyor. Got kemigine kadar acmis yetmemis,  Anthony Vaccarello elbisesiyle gogus, sirt, allah ne verdiyse sermis. Bu kadari hakkaten itici oluyor. Zaten sirf kemik, cik cik cik!


En zarif tasarim Ashley Greene'in beyaz Donna Karan Atelier elbisesi bence. Zaten hatun super, boyle tam kararinda! Yirim ben onu :)


Gecenin en abartili ismini secmek zor olur diyordum ki, geceye altin kulcesi seklinde gelen Bianca Brandolini D’Adda'yi gordum. Dolce&Gabbana'nin son yatirimi...


Kirsten Dunst kesinlikle gecenin en alakasiz ismi. Bu Rodarte etek ceket takim ile farkli oldugu kesin ama boyle bir geceye murebbiye havasiyla gelmenin manasi ne ola ki?!


Rosie Huntington-Whiteley, gecenin en abidevi kadini. Yuzu oldugu Burberry elbisesiyle bin metreden ben burdayim diyor, o da yetmiyor elegant durusuyla herkesi dovuyor...


En rock-chic  Rooney Mara, yine farkliligini konusturmus. Givenchy hakkaten tam bu kadina gore!


En ba$arili isim benim icin Camilla Belle oluyor. Ralph Lauren elbisesi, takilari, saci oyle guzel ki! Hem vintage, hem buyulu gibi. Ayrica koyu dudak modasini tasimis kirmizi haliya...

Daha bir cok isim var ama, benim en dikkatimi cekenler ve yazmaya sabredebildiklerim bu kadar. Yani iste benim gozumden Metropolitan Museum of Art galasi. Ozet gectim lan! Ya gecmeseydim? ^^

1 yorum:

  1. inanamadım,cidden Leighton Meester ın, Blair Waldorf hallerinden sonra bu kadar felaket görüntüsüne inanamadım,hayallerim yıkıldı,ben onu Blair olarak hatırlamak istiyorum şahsen :(
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil