31 Mayıs 2012 Perşembe

Ben Dönyanın En Gözel Garısıyam!

Denk gelenleriniz vardir, bu aksam Miss Turkey 2012 seciliyor. 24 genc kiz, kafalarina oturmayan muhtesem taclarla yurumek icin heyecan icinde bekliyor ama konumuz onlar degil, taclar!

Duserdi, kayardi, kizcagiz yururken eliyle tutmak zorunda kalirdi demeden once tacin tasarimina bakan benden baska manyak var mi bilmiyorum ama Miss Turkey 2012'nin taclari goz aliyor. Boybeyi tarafindan tasarlanan ve yil boyu "Miss World", "Miss Universe", "Miss Europe" ve "Miss International" yarismalarinda takilacak bu taclara herkesten once bakalim ^^







Artik hangisi kacincinin bilmiyorum ama benim favorim en son tac ^^ Bu arada Boybeyi bu ara pek populer! Ajda Pekkan'in telefonunu mavi safir taslarla suslemis...



Kapalicarsi'daki magazasina girdigimde kendimi kaybetmisligim oldugundan, Boybeyi'nden uzak duruyorum ama en son anneler gununde anneme cok zarif bir kolye aldigimi da itiraf etmem lazim. Nisantasi'nda da magazasi oldugunu hatirlatip, konuyu yine bu geceye donerek bitireyim bari. Miss Turkey 2012 Bu aksam 20.00'de Star'da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder