2 Mayıs 2011 Pazartesi

Zara TRF 2011

Nisan katalogu oldukca ilgi goren Zara, Ispanyol atesini bu kez de TRF ile tasiyor gardiroplarimiza. Rengarenk ve oldukca spor, basit ama $ık bu koleksiyon tam bana gore! :)


 

 

 

Su koleksiyondan sonra, Zara'yi favorilerime ekledim. Kalitesi yonunden elestiri alsa tasarimlarini begenmeyen neredeyse yok. Rakiplerine gelince...Basima bir is gelmeyecekse Mango sevmiyorum. Onyargimi kirip da gidip alisveris yapmisligim var bir kez, iste o. Yildizimiz barismadi gitti...

Favorim yine bir Ispanyol olan Bershka! T-shirtlerine kesinlikle hastayim! Eskiden fiyat araligi olarak Zara'nin altindaydi ve bu elbette bir tercih sebebiydi ama su an basa bas gidiyorlar diyebiliriz...


Ispanyollardan devam edersek, Stradivarius'un gomlekleri ile aramin iyi oldugunu soyleyebilirim. Ozellikle V yakalar olculu ve hos gorunuyor.

Son olarak tabii ki, Amerika'da orta sinifa hitap edecek sekilde konuslanmis bir markayken,Turkiye'de el yakar hale gelen GAP var aklimda. Kardesimin Amerika'dan ucer beser getirdigi sweatshirtleri neredeyse 3 katina burada gordukten sonra, bir daha yanina yanasacagimi sanmiyorum...

Bol yorumlu bu katalogun sonunda sunu dile getireyim, marka takintisindan uzak durmaya calisan bir insan olarak kaliteye gerekli fiyatin verilmesi gerektigine inaniyorum. Ancak her sezon degisen modayi belirli bir butceyle takip etmeye calisan insanlar icin, sezonluk uygun fiyatli urun almanin dama mantikli oldugunu dusunuyorum. Ayakkabi, canta gibi eskimesi zor, tekrar giyilebilirligi yuksek seylere verilen paraya acimam da, bir sezon giyip atacagim o yirtik t-shirtlere tonla para dokemem ben yahu!

1 yorum:

  1. Ben de mango sevmiyorum evet, bir de zara'da en çok trafaluc'u (TRF) seviyorum.
    Ayrıca ispanyol markalarından bahsetmişken bershka kategorisinde bir de bianca ve sphera ve ispanya'da. onları da ayrıca seviyorum.

    -------
    lumosdesigns.blogspot.com

    YanıtlaSil