21 Mayıs 2011 Cumartesi

2011 amfAR Cinema Against AIDS

Cannes surerken, unluler sosyal sorumluluklarini aids arastirmalari yuruten bir kurumun duzenledigi geceye katilarak gosterdiler. amfAR Cinema Against AIDS gecesinde kimler yoktu ki?!


Victoria’s Secret'in seksi modeli Alessandra Ambrosio, kendisine cok yakisan, mavi, straplez bir Roberto Cavalli secmis. Gogusun durusu hos olmasa da, Ambrosio'nun fazlasi var, eksigi yok!


Chanel fanatigi Kirsten Dunst, takipcilerini sasirtmayarak acik pembe bir Chanel ile gelmis geceye. Elbiseden cok, Dunst'un elbiseyi ayni Chanel 2011 Spring Couture defilesindeki mankenin saci ve makyaji ile tasimasi dikkatimi cekti. Elestirmenler cok begenmis ama ben yine de ayni seyi soyluyorum, bu kadin elbise secmeyi bilmiyor! Bu tasarimda, alttaki seffaf kisim bence perde gibi. Hani tasarima kattigi bir sey yok, sadece farklilastirmak icin atilan bir adim. Ben bakinca, elbisenin katli kisimda bittigi hissinden kurtulamiyorum...


Gecede Chanel tercih eden isimlerden biri de bu sene juri uyeligi yapan Uma Thurman. 2008 sonbahar koleksiyonundan sectigi, yakasi cicekli, uzun kuyruklu elbisesini duz ayakkabilarla tamamlayan Thurman, saci ve makyaji ile harika gorunuyor. Thurman, elbisenin aslinda gorunen beldeki cicekli kemeri cikarmakla iyi etmis...


Milla Jovovich, esiyle katildigi gecede tercihini Atelier Versace'den yana kullanmis. Altin isiltilari ile uyumlu platform ayakkabilari hos gorunuyor. Kim der ki bu kadin 30 kilo aldi hamileyken?


Moda dunyasinin silinemeyen ismi Naomi Campbell, Givenchy'nin gecen sonbahar kreasyonundan sectigi elbise ile tum dikkatleri toplamayi basariyor. Nude tonlarindaki puskullu etegi ve islemeleri ile trendi yakalayan model, vucut hatlarini gizlemis. Ben olsam, bu guzel vucudu bu kadar ortmezdim sanirim :)


 

Tarzini konusturan Gwen Stefani, L.A.M.B. elbisesi ile harika gorunuyor. Deniz kizi kesimli, belindeki bakir bant ve boynundaki dantelle piriltilar sacan siyah elbiseyi cok begendim. Saci ve smokey eye makyaji ile Gwen cok seksi!

 

Bakmaya doyamadigim, dunya guzeli Bar Refaeli de Roberto Cavalli tercih eden unlulerden. Payetli, etek uclari tuylerle hareketlendirilmis ve yirtmacli bu elbise, ayni anda gogus dekoltesi de vererek goz yorsa da, Refaeli cok guzel!

Daha bir cok unlu katilmis geceye ancak, bugunluk benden bu kadar. Umuyorum ki ilk firsatta Roberto Cavalli davetini ve diger haberleri de yazacagim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder